Gå til innhold

Tour de france 2017


hfthomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lsista så langt for ryttere borte idag

 

VAN EMDEN Jos TLJ withdrawal

GESINK Robert TLJ withdrawal

SAGAN Juraj BOH outside outside the time limit

TRENTIN Matteo QST outside the time limit

RENSHAW Mark DDD outside the time limit

KONOVALOVAS Ignatas FDJ outside the time limit

GUARNIERI Jacopo FDJ outside the time limit

DELAGE Mickaël FDJ outside the time limit

DEMARE Arnaud FDJ       outside the time limit

MORI Manuele UAD withdrawal

PORTE Richie BMC withdrawal

THOMAS Geraint SKY      withdrawal

 

FDJ ofra 3 ryttere for Demare mista totalt 4 ryttere på det opplegget.Snakk om å skyte seg sjælv i foten. Demare kan ikke være den enste på laget som kan gjøre noe i TDF.....

Lenke til kommentar

Snakk om å ta med seg folk i graven .... For noe tull av sportsdirektøren til FDJ.

 

Nå har virkelig kristoff ingen unnskyldninger på å kjempe om en etappeseier....

 

Cavendish, sagan, démare ute .....

 

Eneste som er raskere enn han er vel kittel, greipel og kanskje matthews.... 

 

 

Herlig etappe fylt med spenning, men trist det som skjedde med porte og geraint thomas. 

Endret av Lotzys
Lenke til kommentar

Snitthastighet på 35,4 km/t på en slik etapper er bare helt vanvittig... :ohmy:

Er det?

Voldsomme lange bratte stigninger, men tilsvarende lange utforkjøringer der de kjørte 80-90.

På bakgrunn av dette vil jeg heller si at den "lave" snitthastigheten gir en indikasjon på hvilket krabbegir de måtte sykle opp de stupbratte bakkene.

Lenke til kommentar

 Med tanke på den knallharde etappen fra igår som sitter i beina + at asfalten hadde tildels dårlig kvalitet i nedoverbakkene ( kommentar fra Dag Otto  ) med smale og svingete veier.

I tillegg så var veibanen våt.

Hadde forventet snitthastighet på max 33-34 km/t

Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576

Er vel mer normalt at snitthastigheten på slike etapper er ned mot 30 km/t. Tiden de bruker i utforkjøringene er jo minimal sammenlignet med tiden de bruker i de krevende stigningene. Ble jo et skikkelig kjør for Kristoff og den gruppen. Kom seg vel innenfor tidsfristen med 2 minutter å gå på. ?

Lenke til kommentar

Jeg synes det var virkelig synd at G.Thomas og Porte gikk ut.

Dumt for Edvald at Renshaw gikk ut. 

 

Spesielt at Lutsenko klarte å komme seg i mål. Det så ut som han hadde syklet igjennom både første og andre verdenskrig i går  :confused:

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Er det noen her som spiller Tourmanager? Jeg er veldig usikker på om jeg skal velge Aru eller Uran som klatrer nr 2. Aru har vunnet en etappe og ligger godt an i sammendraget, men har en tendens til å møte veggen den siste uka. Uran har kjørt to veldig gode fjelletapper og er på vei oppover i sammendraget etter gårsdagens seier. Ran koster også 1 mill mindre enn Aru.

Lenke til kommentar

Er det noen her som spiller Tourmanager? Jeg er veldig usikker på om jeg skal velge Aru eller Uran som klatrer nr 2. Aru har vunnet en etappe og ligger godt an i sammendraget, men har en tendens til å møte veggen den siste uka. Uran har kjørt to veldig gode fjelletapper og er på vei oppover i sammendraget etter gårsdagens seier. Ran koster også 1 mill mindre enn Aru.

 

Jeg spiller. Ville nok valgt Uran da det vil frigi midler + Uran så veldig sprek ut på niende etappen. Du skal ikke se bort ifra om Uran kommer på 3. sammenlagt. Etter hendelsen på niende etappen så vil nok froome vise hvem som er sjefen som betyr at Aru kommer til å svi på de neste etappene.

 

Hvem hadde du satt inn for démare og spd. FDJ? Tenker i utgangspunktet Matthews, GVA , men på sportsdirektør er jeg blank...

Lenke til kommentar

 

Er det noen her som spiller Tourmanager? Jeg er veldig usikker på om jeg skal velge Aru eller Uran som klatrer nr 2. Aru har vunnet en etappe og ligger godt an i sammendraget, men har en tendens til å møte veggen den siste uka. Uran har kjørt to veldig gode fjelletapper og er på vei oppover i sammendraget etter gårsdagens seier. Ran koster også 1 mill mindre enn Aru.

Jeg spiller. Ville nok valgt Uran da det vil frigi midler + Uran så veldig sprek ut på niende etappen. Du skal ikke se bort ifra om Uran kommer på 3. sammenlagt. Etter hendelsen på niende etappen så vil nok froome vise hvem som er sjefen som betyr at Aru kommer til å svi på de neste etappene.

 

Hvem hadde du satt inn for démare og spd. FDJ? Tenker i utgangspunktet Matthews, GVA , men på sportsdirektør er jeg blank...

Jeg hadde FDJ som sportsdirektør, men etter demare røyk bytter jeg til Sunweb. Spurterne mine er Kittel og Matthews
Lenke til kommentar

 

 

Er det noen her som spiller Tourmanager? Jeg er veldig usikker på om jeg skal velge Aru eller Uran som klatrer nr 2. Aru har vunnet en etappe og ligger godt an i sammendraget, men har en tendens til å møte veggen den siste uka. Uran har kjørt to veldig gode fjelletapper og er på vei oppover i sammendraget etter gårsdagens seier. Ran koster også 1 mill mindre enn Aru.

Jeg spiller. Ville nok valgt Uran da det vil frigi midler + Uran så veldig sprek ut på niende etappen. Du skal ikke se bort ifra om Uran kommer på 3. sammenlagt. Etter hendelsen på niende etappen så vil nok froome vise hvem som er sjefen som betyr at Aru kommer til å svi på de neste etappene.

 

Hvem hadde du satt inn for démare og spd. FDJ? Tenker i utgangspunktet Matthews, GVA , men på sportsdirektør er jeg blank...

Jeg hadde FDJ som sportsdirektør, men etter demare røyk bytter jeg til Sunweb. Spurterne mine er Kittel og Matthews

 

 

Hvor mange bytter har du igjen da, og hvor ligger du sammenlagt? Ligger på 2000 og noe dessverre, men har heldigvis 20 bytter igjen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...