untouch4ble Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Du har jo klassikeren San sebastian, Polen rundt og Artic Race of Norway. Eneco tour er vel også på august tror jeg. Mye å boltre deg i Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 23. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2017 Er alltid en tom følelse etter TDF. De sier at man kan legge til seg en ny vane i løpet av 21 dager. Å bråstoppe etter 23 er hardt? I morgen skal jeg på en ukes hyttetur med noen kompiser. Har med sykler. Trur det skal fylle tomrommet ? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2017 Synes forøvrig det er dumt at ikke De Gendt fikk prisen i år. Det er forsåvidt greit at Tour de France juryen kan "gjøre som de vil", men jeg synes det har vært noen rare situasjoner som minner litt om favorisering i årets tour. De sier også at løypa er laget "mer spennende", og det ble den. Men, vi vet vel at den egentlig ble skreddersydd for Bardet. Noen ting kan være tilfeldigheter, men hvis syklistene stadig vekk ser dette, kommer de til å velge andre ritt, og den situasjonen vil de vel ikke komme i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå