Gå til innhold

Tour de france 2017


hfthomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem tror dere kommer til å gå for etappeseier i dag? Froome, Bardet, Uran, Aru, Landa, etc kommer til å kjøre alt de har, men er det noen av disse som vinner etappen?

 

 

Tror det blir Froome, P. roglic eller muligens der panzerwagen som kan stikke av med seieren. 

Lenke til kommentar

For å være ærlig har jeg ikke trua på Tony Martin. Han har ikke vist god form gjennom touren, har kun sett han i 4-5 etapper der en av dem var når han møtte veggen i et av fjellene. Men for all del, hadde vært hyggelig for katusha å få en etappeseier som redder touren for deres del.

Lenke til kommentar

Antall tilgjengelige bytter: 1 

tilgjengelig midler: 2.1m $ 

 

Mitt lag:

 

 

Kaptein: Navarro, Froome

 

Sps.sjef: Lotto Soudal

 

Hjelperyttere: Selig, EBH og A.petit

 

Temporytter: P. Roglic

 

Ungdomsryttere: E.Gesbert og S.Kûng

 

Spurtere: Greipel og Groenewegen

 

Klatrere: Caruso og Uran

 

 

Burde jeg bytte ut noen åpenbare, eller bare la laget være slik det er nå?

Endret av Lotzys
Lenke til kommentar

Sommerens store eventyr er snart over  :hm:

Det har vært ekstremt spennende i år synes jeg. Det har ikke vært mange brudd som har gått inn, men et av de som gikk inn satt jo Eddy i. Og der fikset han det  :w00t:

 

Sammenlagtkampen har vært spennende. Selv om Froome vinner igjen så synes jeg det har vært mer gøy enn på mange år. Frafall av favoritter er jo en naturlig del av sykling. Men, tenk om Porte, Majka og Fuglsang ikke hadde krasjet. Tenk om Quintana ikke hadde kjørt Giroen. Tenk om tenk om.... Vi fikk jo en Uran som gjorde det spennende.

Nå sies det at formen til Froome har vært dårlig i år, og det så vi også opp til Peyragudes. Men, jeg håper det er at de andre er nærmere Froome. Neste år kan det jo bli et fyrverkeri. Froome, Uran, Landa, Majka, Porte, Quintana, Bardet, Aru, Fuglsang, Dan Martin (tenk om han ikke hadde veltet), Barguil osv.

 

De må ikke la Froome få sekunder på småting. Froome tar alltid sekunder der han kan. Det er sånn han vant i fjor, det er sånn han vant i år. Det er sånn han alltid kommer til å vinne. Så kan han kontrollere i bakkene.

 

 

 

Vi kan glede oss til dagens etappe ihvertfall. Vi har en av de beste spurterne igjen i EBH. Hvis Rensburg klarer å kjøre siste strekka sånn som han gjorde da det ble photofinish med Eddy og Kittel, så har vi seieren. Jeg føler at Eisel må sitte foran inn i siste sving, aksellerere og la Rensburg gjøre sisteopptrekket. Men, hva kommer Lotto og Greipel til å gjøre? Er Greipel i det hele tatt i nærheten av Edvald og Matthews i år? Jeg trur ikke det. 

Vi har heldigvis den seieren vi trengte i år, sett med Norske øyne, og en til i dag ville vært utrolig. 

 

PROFIL.png

 

Lurer på om nordmenn kommer til å ha negler igjen etter denne helgen  :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...