Tåka Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Fikk tak i Styx for kun 96 kr på G2A.com på Steam koster det 200 kr samma med Battlefield 1 det er 100 kr billiger på samma sted i stedet for Origin , kjøpte Styx og WOW Legion der det virker perfekt og bra kan anbefales på det sterkeste for alle slags spill Mye reklame å dritt der men man overlever !! Endret 18. oktober 2016 av Tåka Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Så du fikk et spill billig siden noen har kjøpt det med et stjålet kort og videresolgt det på G2A, gratulerer 3 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Så du fikk et spill billig siden noen har kjøpt det med et stjålet kort og videresolgt det på G2A, gratulerer Nei det viste jeg ikke ??? jeg kjøpte det på vanelig vis hvis noe er stjålet så har ikke jeg peiling på det ! Men hvis så er skulle du angripe siden da og andmelle dem til de riktige etater, så lenge dette virker og ingen stenger siden så er det for meg knekkende likegyldig. Men kanskje Tek.no kunne undersøke dette ? Jeg hadde ikke i min villeste fantasi trodd at dette er en slags "pirat" "tyveri" side som du påstår! Endret 18. oktober 2016 av Tåka Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 G2A er en markedsplass på samma måte som Finn eller Ebay og det har vært litt mer enn litt problemer med folk som har kjøpt spill som har blitt kjøpt med stjålne kredittkort. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Kjøp direkte av en kjent selger (som G2A selv f.eks) istedet for alltid å velge billigste, så unngår du det problemet. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) G2A er en markedsplass på samma måte som Finn eller Ebay og det har vært litt mer enn litt problemer med folk som har kjøpt spill som har blitt kjøpt med stjålne kredittkort. Ok dette viste ikke jeg , takk for opplysningen Endret 18. oktober 2016 av Tåka Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Kjøp direkte av en kjent selger (som G2A selv f.eks) istedet for alltid å velge billigste, så unngår du det problemet. Ja jeg kjøpte direkte fra G2A ikke disse andre som prøver å selge som jeg syntes så litt lugubert ut men fortsatt billig da direkte fra G2A Kunne vært fint hvis Gamer.no eller tek.no kunne undersøke saken, jeg vil ikke oppfordre til ulovligheter!!! Endret 18. oktober 2016 av Tåka Lenke til kommentar
Woods Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Kjøp direkte av en kjent selger (som G2A selv f.eks) istedet for alltid å velge billigste, så unngår du det problemet. Ja jeg kjøpte direkte fra G2A ikke disse andre som prøver å selge som jeg syntes så litt lugubert ut men fortsatt billig da direkte fra G2A Kunne vært fint hvis Gamer.no eller tek.no kunne undersøke saken, jeg vil ikke oppfordre til ulovligheter!!! Et kjapt Google søk gir alle svarene du trenger. Vil anbefale at du alltid foretar et søk før du handler i nye nettbutikker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Nesten alle koder som du "kjøper" på g2a er stjålne koder fra butikk esker, eller hacka steamkoder. Alle som handler keys på slike sider forer kriminelle med penger. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Nesten alle koder som du "kjøper" på g2a er stjålne koder fra butikk esker, eller hacka steamkoder. Alle som handler keys på slike sider forer kriminelle med penger. Disse sakene som har vært på dette i det siste gjelder da altså kriminelle som selger tyvegodset sitt på G2As markedsplass - og ikke de "seriøse" aktørene som ligger der (som f.eks g2a selv) Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Fikk tak i Styx for kun 96 kr på G2A.com på Steam koster det 200 kr samma med Battlefield 1 det er 100 kr billiger på samma sted i stedet for Origin , kjøpte Styx og WOW Legion der det virker perfekt og bra kan anbefales på det sterkeste for alle slags spill Mye reklame å dritt der men man overlever !! bruk humblebundle, de kjøper direkte fra utvikler eller Steam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå