ettan1 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Detta har jeg kjøpt (3DfxCool) og detta komplett Jeg skal bruke en av dem til server i counter strike med fult av utstyr Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 er vel ikkje tvil om at chiefen burde vere server... Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Kommer litt an på hvor du skal ha maskinene da, men chieftechet gjør seg nok best som server i en krok. Dessuten; det heter "HVILKET" skal jeg bruke . Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Chieftec'en er uten tvil best å bruke hvis du skal rote en del inni kabinettet med jevne mellomrom. Det er etter min mening mer servicevennlig. Det eneste problemet er at du har kjøpt fulltower-utgaven. Denne kan være vanskelig å få plassert, og skal du på lan så blir det mye å drasse på. Hvis du tåler å se bort i fra dette så gå for Chieftec'en. Det andre kabinettet er også ganske bra, men ikke på langt nær så bra å jobbe inni som det Chieftec'en. Det positive med dette er størrelsen og til dels vekten. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) ... og , etter min mening, utseendet . Altså gjør det seg bedre "framme i lyset" enn som server. Endret 28. november 2003 av Jvla Halvsame Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 liker designet på chieftech'en jeg ! det andre der var for jålete og ferdig moddet..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå