Fotoskrulla Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Brusdal Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Skikkelig "veifoto":-) Likte utrykket og dybdefølesen. Skulle jeg pirke, så hadde jeg rydda vekk ramma, men det må du ta på smakskontoen. Okke som, steikje bra dette! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2016 Skikkelig "veifoto":-) Likte utrykket og dybdefølesen. Skulle jeg pirke, så hadde jeg rydda vekk ramma, men det må du ta på smakskontoen. Okke som, steikje bra dette! God morgen Pål! Takk for fin tilbakemelding! Alltid litt nervepirrende når man går litt utafor det man er trygg på.. Regner med å få litt kommentarer på ramma i dag, men det gjør ingenting.. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Stilig bilde, Helene! Vet ikke helt hva jeg skal mene om ramma, men er tilbøyelig til å være enig med Pål. Den tiltrekker seg litt mye oppmerksomhet, synes jeg. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2016 Stilig bilde, Helene! Vet ikke helt hva jeg skal mene om ramma, men er tilbøyelig til å være enig med Pål. Den tiltrekker seg litt mye oppmerksomhet, synes jeg. Mvh Fredrik Hei Fredrik! Ja denne ramma ble kanskje litt jalla...men det går an å gjøre noe med En enkel hvit ramme?...sort ramme?...ingen ramme? Lenke til kommentar
sussss Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 God dybde her ...jeg synes egentlig godt at rammen må være som den nu engang er..:-) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Flott s/hv bilde med veien og gjerdet som gir en ordentlig fin dybdefølelse , Flott komposisjon . Den kornete etterbehandlingen passet fint her . Ramme eller ikke , dette bildet passer både med og uten-. Mvh Alec Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Flott komposisjon med et etterarbeide du kan være stolt av. Det ble en riktig fin og nostalgisk effekt i uttrykket. PS: Synes ramma kler bildet. ? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2016 God dybde her ...jeg synes egentlig godt at rammen må være som den nu engang er..:-) Flott s/hv bilde med veien og gjerdet som gir en ordentlig fin dybdefølelse , Flott komposisjon . Den kornete etterbehandlingen passet fint her . Ramme eller ikke , dette bildet passer både med og uten-. Mvh Alec Flott komposisjon med et etterarbeide du kan være stolt av. Det ble en riktig fin og nostalgisk effekt i uttrykket. PS: Synes ramma kler bildet. Takk for fine tilbakemeldinger alle sammen! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Passer godt både med ramme og den litt grove strukturen. Godt dybdesug innover i bildet må også nevnes. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg