Thiazi Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Hei.Er eier av en Motorolla G4 Plus. Telefonen er bra den bortsett fra batteribruken. Den bruker over 25% av betteriet over natten noe som jeg synes er mye til å være i standby. Ser at kommunikasjonsstandby bruker ca. 18%.dvs. ca. 615 mAh. i 30 min.Har skrudd av wifi...Noen som har noen tips om hva som kan få ned bruken? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Slå av wifi kan faktisk øke forbruket. Wi-Fi: in broad terms, data over Wi-Fi uses less energy than data over cellular (and will also save on usage if you have a cap). However if Wi-Fi is not available you may choose to turn it off as well: Swipe down from the top of the screen, and tap the quick setting Wi-Fi Off. https://motorola-global-portal.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/111311/~/tips-to-extend-the-battery-life---moto-g-plus-(4th-gen.) Har du prøvd å slå av bakgrunnsdata om natten. Prøvd batterysaver ? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Du kan prøve å slå av Location .. du finner det under Settings / innstillinger. Ellers kan du prøve å laste ned denne appen for å sjekke om noen apper trekker batteri. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gsamlabs.bbm Lenke til kommentar
neseape Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Det kan også hende du har fått en enhet med et dårlig batteri i. Det der virket unormalt. Har samme telefon selv, og selv med relativt mye bruk (wifi/4g, mye skjermtid, en del enkle spill og musikk/podcast med BT-headset) så har jeg sjelden under 10% batteri når jeg legger meg i 11-12-tiden. Drar den som regel ut av laderen i 7-tiden på morgenen. Hvordan er det med varmeutvikling? Oppleves den som unormalt varm ved mye bruk, evt ved lading? Hadde en Galaxy Alpha som hadde liknende batteriproblemer (brukte unormalt mye strøm på lite/ingen bruk, og ble veldig varm veldig under bruk), og det ble løst ved å sende den på service og få nytt batteri. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Kjør en factory reset på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå