Mister t Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Får bare feilmelding om SCSI target error. Bruker NERO Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Anyone? Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Det går greit med 12/10/32s I nero går du til fil, preferences, expert features. Der kan du enable overburn. Vet ikke om du har gjort det jeg men. Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Det går greit med 12/10/32sI nero går du til fil, preferences, expert features. Der kan du enable overburn. Vet ikke om du har gjort det jeg men. Gjort det, den begynner å brenne og kommer til 4% og kutter og får feilmelding. Bare ved overburn, ikke andre ganger. Trodde at dersom brenneren ikke taklet overburn, kom feilmeldingen på slutten av CD'en og ikke på begynnelsen. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Kan det være noe aspi greier da tro? Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Kan det være noe aspi greier da tro? ASPI? Hva er det? Hvordan finner man ut noe sånt? Lenke til kommentar
snole Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Ekke ASPI noe med IDE/ATA da? Fyren har jo SCSI. http://www.feurio.com/English/Writerdb/Dat...writer124t.html Edit: Har lest litt om hva ASPI er, det var visst ikke helt det jeg trudde det var. Husker bare at jeg balla med noe ASPI greier en gang med en IDE-brenner. Fikk inntrykket da at ASPI var kun for IDE, men jeg tok visst feil. Så bare overse min comment. Endret 12. desember 2003 av snole Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 rart.. prøvd å laste ned siste driveren til SCSI kontrolleren? Overburning fungerte for meg da jeg brukte den brenneren i lang tid. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ekke ASPI noe med IDE/ATA da?Fyren har jo SCSI. http://www.feurio.com/English/Writerdb/Dat...writer124t.html Jeg bruker da Adaptec sine aspi drivere til mitt aha-2940uw pro kort Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg fant ut hva som var galt. Fila jeg skulle brenne var 30 sek for stor for platen. Takk til Snole som ga meg linken til oppklaringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå