monicak Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Har lagt inn FB app på ny ipad. Og får logget inn min profil. Men siden som er opprettet kommer jeg ikke inn på. Hvordan får jeg tilgang på den siden jeg opprettet ? Trenger å vite hvordan jeg får tilbake adminstr. rettighetene på siden jeg opprettet. Brukernavn og passord er riktige. Muligheten er at den siden er ikke operativt lengre ,da jeg ikke kan adminstrere den. Noen kan hjelpe og vet hvordan man går frem for å få tilbake rettighetene på en side man har opprettet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Kan du gå inn på siden via en datamaskin eller annen enhet for å bekrefte at den fortsatt eksisterer og er tilgjengelig? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Facebook har en egen app for å administrere sider, den heter Pages Manager eller noe sånt. Prøv den. Lenke til kommentar
monicak Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2016 Har testet dette igjennom datamaskinen. Får heller ikke tilgang der. Har testet via mobilen og det fungerer ikke. Siden som jeg opprettet er trolig blitt rapportert av noen som ikke får være med etter ha kommet med yttringer som ikke hører på FB. Har kontaktet FB, men får aldri svar. Denne siden hadde kun en adminstrator og da er merkelig at denne ble rapportert. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Send meg sidenavnet på en privat melding så kan jeg undersøke saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå