Countryman Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Jeg har en offentlig profil, relativt fersk. Jeg ser under "settings", der man kan legge til informasjon om profilen sin at det er et lite antall profiler som "følger meg". Jeg kan ikke gå inn her for å se hvem dette gjelder og finner heller ingen gode svar på nett om hva dette er. Det nærmeste jeg kommer er: Hvis jeg mottar venneforespørsel fra en ukjent profil og avviser den vil denne profilen automatisk starte å "følge meg". Dette virker å være litt i bakvendtland for meg. Profilene jeg avviser er ugga-bugga-profiler fra ukjente land og jeg vil ikke ha noe med de å gjøre Såå...er det noen som vet hvordan jeg kan faktisk SE hvem disse profilene er slik at jeg kan blokkere dem ut? Når jeg trykker på denne "følger-knappen" havner jeg bare inne på vennelista mi Lenke til kommentar
Zash Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Når du går inn på "Friends", så kan du trykke på "More", og deretter velge "Followers": (Fra facebook.com, usikker på mobil) 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Takker! Det er riktignok bare et fåtall av følgerne som dukker opp i denne listen. Hvem er disse "skjulte følgerne" mon tro.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå