avo Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Min S7 edge har vært fin, men nå presterte jeg å knuse kameraet, så jeg må få meg en erstatning. Hadde tenkt meg til Note, siden Note 2,3 og 4 var nydelige telefoner, men nå er jo ikke akkurat Note noe å satse på. Finnes det i det hele tatt noe som kan være en oppgradering fra S7 Edge? (Nei - ikke eplefon - jeg er stor Steve Jobs fan, men han er ikke med oss lengre, så det blir ikke noen iThing på meg) Lenke til kommentar
fflex Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 (endret) Korte svaret er nei, og at S7 Edge er det nærmeste man kommer. Endret 17. oktober 2016 av fflex 1 Lenke til kommentar
Nysgjerrigperen Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Selv hadde jeg en Note 4 som ble destruert av verkstedet. Forhåndsbestilte Note 7 og nå kommer ikke den allikevel. Jeg er tilhenger av S-pennen og brukte den ofte. For noen dager siden kjøpte jeg en note 4 på finn mens jeg venter på Note 8 eller hva den neste telefonen med samme konseptet skal hete eller eventuelt venter jeg 2 år. Note 4 har jo samme skjermoppløsning, den har jo også ut-byttbart batteri som jeg elsker fordi jeg har et batteri-kit med ekstra batteri som kan lades med en egen "eske". En brukt Note 4 er jo også billig i forhold til en ny toppmodell. Med tanke på at du har Galasy S7 edge så er dette kanskje en nedgradering på noen felt, men Note 4 skal ikke undervurderes. Eventuelt kan du kjøpte Note 5 fra utlandet. For meg er det ingen alternativer til Note serien Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Huawei Mate 9 :-) Det er vel en kraftig nedgradering? Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 (endret) Huawei Mate 9 :-) Det er vel en kraftig nedgradering? Lavere oppløsning og uten penn iforhold til noten mener du? Endret 5. november 2016 av Xphylion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå