Petter Lønningen Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Dette norske spillet fikk vår anmelder til å knegge ubehagelig høyt.ANMELDELSE: Manual Samuel Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Jeg har ikke fulgt anbefalingen til anmelderen men sett ca. 20 minutter med gameplay og jeg må innrømme at jeg lo en del selv. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Ganske utrolig å ikke dra noen paralleller til Octodad her. Spillet virker som en blåkopi i 2D. Spillet høres morsomt ut med to. (Noe også Octodad var) 1 Lenke til kommentar
Petter Lønningen Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Ganske utrolig å ikke dra noen paralleller til Octodad her. Spillet virker som en blåkopi i 2D. Spillet høres morsomt ut med to. (Noe også Octodad var) Helt sant. Spilte Octodad faktisk ganske nylig på Wii U, skal legge den inn som en referanse - men Manual Samuel er veldig mye mer enn det Octodad var. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Solgt, men skal jeg kjøpe det på PS4 eller Steam? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Spilte gjennom spillet nå i kveld, og syntes det i hovedsak var et morsomt spill. Det eneste som ødela litt av opplevelsen var sistebossen i spillet. Ble nærmest forbanna der et øyeblikk i ren frustrasjon. 1 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Knall anmeldelse. Gjorde som du sa, og tok en sjanse uten å titte på gameplay eller story Gleder meg til å prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå