FiskePinna Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Noen kjappe spørsmål: 1. Jobber noen helttid med/for hardware.no? 2. Deltid? 3. Tjener moderatorer penger på å være moddiser? 4. Hvor er trafikken på en populære side som hw.no? Snakker vi type 1 treff i sekundet eller? KjempeEDIT: Retta på noen tyrkleifs :-) Endret 27. november 2003 av FiskePinna Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 1. Skjønner ikke spm, men allyse (amotor.no) jobber nede i sentrum av Oslo. 2. Nei, han jobber fulltid nå tror jeg. 3. Nei, han tjener ingenting. 4. Hakke peiling på hva du mener en gang. Lenke til kommentar
EC Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 1. Ja 2. Ja 3. Nei 4. Det sendes ut noe sånt som 4,8 sider pr. sekund fra samtlige siter i HW-nettverket i gjennomsnitt, dersom jeg har regnet riktig (og det tror jeg at jeg har) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Må bare si at jeg har aldri hørt om et forum hvor moddisene tjener penger heller da... Så dte var et litt dumt spørsmål, men dette er da søppel så... Hehe... Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Er faktisk endel forumer i USA som tjener grovt med penger på reklame. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 1) ja 2) ja 3) ingen nei, mye mer slit en det virker som men forumet er vår lille "jobbhobby" 4) http://www.hardware.no/diverse/annonsere.html (info om trafikken) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå