Støvsuger Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Hei, Jeg blir stadig vekk ddoset slik at jeg mister nettet mitt i et par timer. Jeg personlig blåser egentlig i det, men det er ganske irriterende for de jeg bor sammen med. Spørsmålet er om jeg kan finne ut hvem som ddoser meg og om jeg kan dra saken videre slik at jeg kan anmelde vedkommende, for jeg mistenker en gammel venn av meg, men har ingen form for beviser. Er det i det hele tatt mulig å finne ut hvem som ddoser min ruter? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Hvordan vet du at det er snakk om DDOS? Dersom du kobler ut router/fiberconverter er det mulig du får ny public IP, og da vet ikke de som DDOSer den nye IPen. Med mindre det er noe på innsiden som gir ut IPen... Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Beste du kan gjøre er vell å ringe din ISP og legge frem saken for de. Om faktum er at noen DDOS`er deg, er det vell i hovedsak de som burde ta den saken videre. Be de også gi deg ny ip adresse. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Er det DDoS så blir det vrient å finne det ut, er det DoS så er det lettere. http://www.webopedia.com/TERM/D/DDoS_attack.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå