Gå til innhold

PSN-konto hacket

medisterpus

Anbefalte innlegg

Fikk epost fra sonyentertainmentnetwork i dag morges om at Sign in ID for min konto er endret. Har verifisert at det stemmer - jeg får ikke lenger logget inn på kontoen min. Dette er første gang jeg har fått en brukerkonto hacket, på PSN eller andre steder.

Prøvde å ringe support nå, men automatisk telefonsvarer sier at forventet ventetid er 30 minutter. Jobben min tillater ikke at jeg sitter og venter så lenge i telefonen. Dårlig at de ikke tilbyr å ringe tilbake med så lang ventetid...

Er det vanlig med så lang ventetid hos support? Eller tyder dette på at det er veldig mange som har fått kontoen hacket ila helgen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme skjedde med meg igår også.. måtte du oppgi serienummeret på playstationen din i tlf samtalen?

Nei. Mener å huske at det de ba om var epost-adresse, online id og fødselsdato.

Jeg har lagt inn 2-trinns autentisering nå. Det er jo egentlig ikke noe ekstra hassle, siden det kun gjelder ved første gangs pålogging på ny enhet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei, ikke så lenge siden denne chaten har vært i bruk men samme problem oppsto med meg. Fikk en mail fra sonyentertainmentnetwork om at Sign in ID min har blitt endret. 

Hvor finner jeg nummeret jeg trenger og ringe? Har kjøpt en del spill med den brukeren og lagt inn bankkortet litt stresset her :(

Lenke til kommentar

Hei, ikke så lenge siden denne chaten har vært i bruk men samme problem oppsto med meg. Fikk en mail fra sonyentertainmentnetwork om at Sign in ID min har blitt endret. 

Hvor finner jeg nummeret jeg trenger og ringe? Har kjøpt en del spill med den brukeren og lagt inn bankkortet litt stresset her :(

21 98 45 22

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fikk beskjed om at e-post adressen min hadde blitt endret og penger trukket i morres. Heldigvis betalte jeg med paypal, så får antakeligvis refundert pengene gjennom dem. Sony-dama var hyggelig nok til å resette e-posten og passordet mitt, men da jeg gikk inn på kontoen så jeg at pengene fortsatt sto der som sony® penger.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Samme problemet her, men i mitt tilfelle er det blitt overført 400 kroner til min konto - fra Paypalen til min samboer.

Dette er helt håpløst, da jeg har mer enn nok å styre med i jula og har ikke tid til dette tullet. Jeg har riktignok rapportert alt sammen til support. Jeg skulle likt å kutte ut alt av online-kontoer i forhold til gaming, men det er dessverre ikke mulig hvis man skal få spilt i dag.

Virker som mange har problemer:

http://downdetector.com/status/playstation-network

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...