Fotoskrulla Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Et fargerikt felleskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Har du været i byen og hente friske æg ?+ ser nu lidt giftige ud :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Har du været i byen og hente friske æg ?+ ser nu lidt giftige ud :-) En må ut på landet for å få slike friske egg Jeg har kjørt opp fargene en god del, men eggene kommer i mange størrelser og farger. Riktig sjovt. De er lagt av forskjellige hønseraser. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Jasså, har du begynt å samle påske-egg til jul??? Det ble da et riktig så friskt fargeskueRedda deg unna hjørnet oppe til høyre med 2 mm greide du også. Denna kan du snu og vende på så får du 4 versjoner. Roar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Har du været i byen og hente friske æg ?+ ser nu lidt giftige ud :-) En må ut på landet for å få slike friske egg Jeg har kjørt opp fargene en god del, men eggene kommer i mange størrelser og farger. Riktig sjovt. De er lagt av forskjellige hønseraser. Nå så det var æg du havde været ude at købe ?? bliver spændende om de smager forskelligt :-D utroligt hvad der findes af ægge farver ....hønse lægning Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Påske egg Uansett så ble det ett artig og fint bilde. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Jasså, har du begynt å samle påske-egg til jul??? Det ble da et riktig så friskt fargeskueRedda deg unna hjørnet oppe til høyre med 2 mm greide du også. Denna kan du snu og vende på så får du 4 versjoner. Roar 2mm?! Det er nå vel 3? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Påske egg Uansett så ble det ett artig og fint bilde. Mvh. Rolf Takk skal du ha Rolf! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Kreativt og artig bilde! Ikke noe å utsette her, tror jeg.. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Kreativt og artig bilde! Ikke noe å utsette her, tror jeg.. Takker Fredrik! ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg