Duppelupp Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Hei Jeg skulle gjerne hatt en par gode bilder av meg selv til min Tinder-profil, men jeg er veldig lite fotogen Er det noen som har tips til hvordan får tatt gode bilder av seg selv (tenker da på posering, antrekk, bakgrunn, lysforhold etc.) Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 (endret) Hva er du ute etter da? Tinder er jo kjent for å være en noe overfladisk side for Knulletreff og fwb. Da vil du antagelig gå for "seksualiserte" bilder men dersom du søker en seriøs partner som er motivert for noe mer seriøst og langvarig så burde man gå for noe mer "konservativt". Ale liker selvfølgelig en flott kropp men for noen vil et overdrevent poserende bilde virke frastøtende. Folk er forskjellige og tilfeldigheter rår. Du må bare vurdere hvem du helst vil tiltrekke. Edit: Ditt kjønn er jo også relevant for at noen skal komme med konkrete og konstruktive forslag Endret 17. oktober 2016 av Invader Zim Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Når jeg hadde bilde med bar overkropp, eller i kjole fikk jeg langt mere treff enn når jeg så "normal" ut på bildene. Så Tja, er det et tips? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Er du mann eller dame? Hvis du er dame så er det enkelt: Bilde 1: Stå på hendene på stranda i bikini Bilde 2: Hoppe og slå ut hendene på en fjelltopp. Bilde 3: Dra på løvesafari i afrika og ta bilde med en løve Bilde 4: Skyt deg selv i hodet. Anonymous poster hash: d453e...78f 6 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Bilde 5: Finn idioten som bruker anonymitetsfunksjonen og riv ut tunga hans/ hennes via ræva. 2 Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Går bare ut i fra at du er hankjønn, siden du allerede fikk et hunkjønnsvar.Finn ut de mest positive sidene ved deg. F.eks. om du er høy ta med noen bilder i helkroppsfigur. Gjerne gjør noen aktive ting. I naturen eller noe. Skriv litt om deg selv i teksten. Om du driver med noe smart, skriv det.Få tak i en venn som liker å ta portrettbilder og har speilrefleks, få vedkommende til å ta noen bilder av trynet ditt.Finn ut hvilke jenter du vil tiltrekke deg. Om du har noen partybilder omringet av fulle jenter og tomme champagneflasker vil f.eks. typiske sjenerte friluftsjenter sveipe nei, men du vil kanskje tiltrekke deg en partyfjortis. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Inntrykket mitt er at menn flest (meg inkludert) ikke er flinke til å bli tatt bilder av. Dette er jenters område. Her snakker vi om mennesker som på fritiden sin treffes for photoshoots og siden ung alder har vært oppmerksom på hvordan de ser ut på bilder. Jeg har med andre ord ingen gode råd å gi. PS: Jeg tror dog som du sikkert har oppdaget at gode bilder er alfa omega på Tinder. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Du burde få noen andre til å hjelpe deg å velge bildene du skal bruke. Helst spør mer enn en person, så får du noen flere synspunkter på hvilke bilder som er bra eller ikke. Her er min no-go liste for Tinder-bilder til hunkjønn: 1. Partybilder. Jevnt over er partybilder bare dårlige. 2. Fra fjellet. Dette har blitt en klisjé for min del. Det verste er at de fleste som har disse bildene ikke går så mye på fjellet som bildene skal ha deg til å tro. 3. Med barn. Overraskende mange unge damer har barna sine med på Tinder-bilder. 4. Ser sur ut. 5. Grimaser. 6. Skittentøyskurven/rotet ditt i bakgrunnen. 7. Under/overeksponert. Jeg tipper en del damer tenker i de samme banene når de sjekker bildene til menn på Tinder. Når det gjelder posering er det litt sånn både og. Et lurt smil som ser naturlig ut kommer du langt med. En "pose" ser som oftest unaturlig og rart ut, spesielt hvis du ikke er fotogen. Ikke ta bilde som om det var et passbilde, du må ha litt mer av kroppen din i bildet. Gjerne også bilder med helfigur, men ikke som det første bildet. De beste lysforholdene får du i normalt dagslys. Inne har det en tendens til å bli enten for mye eller for lite lys. I tillegg er det lett å få litt feil fargegjengivelse. Personlig har jeg en tendens til å se mer rød ut i fjeset på bilder som blir tatt inne i lys i motsetning til utendørs. Og for guds skyld ikke bruk blits. Lenke til kommentar
Duppelupp Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2016 Til info så er jeg hankjønn, men denne tråden er jo forsåvidt relevant for begge kjønn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå