RolloThomasi Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Sitter og skal bestille meg ny Deus Ex (rota'n bort) sånn i disse tider før 2'ern, også er den jo så skrotbillig. Men så møter jeg på noe jeg aldri har møtt på i en webshop før; "From Date"? Aldri trengt å skrive noe annet enn "Expiry Date" før. Har lett opp og ned, sør og nord, foran og bak på kortet mitt, men jeg finner ikke noen "From Date"... Kanskje man ikke trenger å dytte det inn? prøver det jeg... Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Tips...det er fra når ditt kredittkort er tilgjengelig...selv prøvde jeg bare fra dags dato til expirey date. Det er godtatt. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Har du et VISA, står det klart og tydelig. F.eks. 09/04. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Slike kort pleier være gyldige nøyaktig 2 eller 3 år, iallfall de jeg har hatt. Så utløper det f.eks 02/05, har du kanskje fått det enten 02/02 eller 02/03. (måned/år) Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Har du et VISA, står det klart og tydelig. F.eks. 09/04. også en moderator som ikke klarer å lese innlegg nøye, da... (du forstår humoren/ironien/sarkasmen håper jeg) og atomics og bdd: takk for tipsene, men jeg prøver bare å la den stå urørt. Regner egentlig med at dette er noe greier på andre typer kort, og at det derfor er helt likegyldig hva man putter inn. Har ikke klaga så langt i hvertfall... Fikk mitt for ca ett år siden, så der falt forresten den tesen din, bdd Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 FROM datoen gjelder ikke for VISA kort, så det feltet trenger du ikke skrive noe i. Står forklart med ørliten skrift et eller annet sted på sidene til play.com at det bare trengs for et eller annet sært engelsk kredittkort, så det er lett å overse dette. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 jeg skrev bare inn datoen jeg registrerte meg... Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Fikk mitt for ca ett år siden, så der falt forresten den tesen din, bdd Hæ?? Han sier jo at kortene er gyldige i 2 eller 3 år etter utstedelsesdato. Når du får kortet så se på expire datoen, den er sånn ca tre år fra den måneden du får kortet. Kan tenke meg at du har expire date sånn ca 11/04 da... Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Rookie_NO: Det er det jeg ikke har, derfor mitt utsagn. Var kanskje et litt uklart utsagn, men syntes ikke at det var nødvendig å skrive expire datoen min her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå