Pande Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Høst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Dristig komponert low key. Kreativt. Her får man tanker som man skyver foran seg når man går mot livets høst. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Dette ble veldig kreativt og stilig! BRAVO! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Høst kan være så forskjellig, ja! Glimrende og originalt til tusen! Er vel tatt på Karpathos dette tenker jeg. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Pande Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Tusen takk for fine kommentarer. Setter virkelig pris på dem, og særlig når en har prøvd seg frem med et utrykk og tittel som blir forstått og godt mottatt. Inspirerende! @Fredrik, så har du helt rett, en gammel Karpat som er utgangspunktet her. I det hele tatt, så er Grekere ei skattekiste for fotografer, og særlig slike som meg. Skal definitivt tilbake:-) Lenke til kommentar
Pande Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Har forresten lastet opp en litt justert versjon, der jeg har finpusset og rydda litt..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg