LBe Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Finnes det noe sted der man kan se hvilke kameramodeller som støttes i lightroom? Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Etter det jeg vet er det de samme som er støttet av Camera Raw. Du kan sjekke her https://helpx.adobe.com/camera-raw/using/supported-cameras.html. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 (endret) Det er et par tre kameraer som støttes ja. Edit: støtte er kun nødvendig ved bruk av raw-filer. Endret 16. oktober 2016 av Nautica Lenke til kommentar
LBe Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Fott! Akkurat det jeg var på jakt etter. Da vet jeg at man må ha v6 for å få støtte for Nikon D7200 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 (endret) Fott! Akkurat det jeg var på jakt etter. Da vet jeg at man må ha v6 for å få støtte for Nikon D7200 Ikke nødvendigvis. du kan laste ned Adobe camera raw/DNG Converter og "fremkalle" bildene der først før du flytter de over til en eldre versjon av LR. Endret 17. oktober 2016 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå