Gå til innhold

Første hjemme alene hjemme fest :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere noen tips for å holde en alene hjemmefest sjult? Vi blir rundt 20 stykker, Eller generelt om hvordan jeg kan få en topp fest.

Passe på å ikke få nabovarsel, eller bli meldt så dere må gi dere iallfall.. Det er veldig kjipt. Men ellers ha ett bra musikkanlegg, ikke stor ulikhet i antall gutter/jenter og en del plass så fikser morroa nesten seg selv, er iallfall min erfaring ;)

Lenke til kommentar

Det å ikkje få klager frå naboane og det å ha eit bra musikkanlegg blir fort ein sjølvmotsigelse med mindre du har veldig god kontroll på musikkvolumet.

 

Ellers så vil eventuelle tips variere alt etter kven du skal holde festen skjult frå, og korleis du bur.

Er det snakk om frittståande bolig utan naboar i nærheita så er det noke heilt anna enn dersom du bur i ei blokk der det er lytt mellom naboane.

 

Mitt viktigaste råd er at du held kontroll på lydnivået, både når det gjeld musikk, men også med tanke på skrik og skrål.

Deretter så må du ansjå kva folk du inviterer. Er det 20 gode venner som det er lett å holde kontroll på så er det langt lettare å håndtere, enn dersom det er 20 bekjente som verken klarer å oppføre seg, eller la være å invitere heile Facebookvennelista til festen.

Dersom det er fare for at det kan gå voldsomt for seg, så vil det være lurt å rydde unna ting som lett kan bli øydelagt, og låse av rom som gjestane ikkje skal inn på. Men merk samtidig at dersom du rydder alt for godt så er det enkelte som tar det som eit tegn på at det er berre å slå seg laus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...