Rolf Kristensen Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Lite vann Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Månen har vel sitt å si også kanskje? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Hva sier du til Ca. 1 cm kutt nede så strandlinja går ut på nedre ramme med litt luft fram til hjørnet så du får en diagonal mellom kortside og langside som antagelig skaper ytterligere spenning i bildet? Ellers vanskelig å finne noe som helst å sette negativfingeren på her. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Mærkeligt nok ...det første jeg lagde mærke til da jeg åbnede dette billede var den grimme mast ude bag ved...de er bare møj irriterende i et billede..men så skal de jo klones væk...for de er der jo næsten alle steder desværre..eller dejligt billede god stemning vh Suss Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Månen har vel sitt å si også kanskje? Personlig har jeg ikke hørt månen si noe som helst om dette, men det er mulig den har noe med det å gjøre like vell Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Hva sier du til Ca. 1 cm kutt nede så strandlinja går ut på nedre ramme med litt luft fram til hjørnet så du får en diagonal mellom kortside og langside som antagelig skaper ytterligere spenning i bildet? Ellers vanskelig å finne noe som helst å sette negativfingeren på her. Roar Jeg sier at det slett ikke var noe dumt forslag. Mange takk for tipset og kommentaren Roar ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Mærkeligt nok ...det første jeg lagde mærke til da jeg åbnede dette billede var den grimme mast ude bag ved...de er bare møj irriterende i et billede..men så skal de jo klones væk...for de er der jo næsten alle steder desværre..eller dejligt billede god stemning vh Suss På godt norsk heter det, Monstermast Takk for kommentaren Suss ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Månen har vel sitt å si også kanskje? Personlig har jeg ikke hørt månen si noe som helst om dette, men det er mulig den har noe med det å gjøre like vell Mvh. Rolf Så vidt jeg har lært er det månen som styrer flo og fjære? Jo nærmere jorda den er jo større blir utslagene? Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Månen har vel sitt å si også kanskje? Personlig har jeg ikke hørt månen si noe som helst om dette, men det er mulig den har noe med det å gjøre like vell Mvh. Rolf Så vidt jeg har lært er det månen som styrer flo og fjære? Jo nærmere jorda den er jo større blir utslagene? Du har helt rett Helene, Månens tyngdekraft har stor innvirkning på flo og fjære på Jorden. Jeg bare tøyset litt med deg Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Da blir det grei dokumentasjon samtidig som det må sies å være et fint og harmonisk utsnitt. Har jo vært mye fralandsvind den siste tiden, noe som påvirker vannstanden. Mvh Ragnar S Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2016 Da blir det grei dokumentasjon samtidig som det må sies å være et fint og harmonisk utsnitt. Har jo vært mye fralandsvind den siste tiden, noe som påvirker vannstanden. Mvh Ragnar S Mange takk for den hyggelige tilbakemeldingen Ragnar ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg