Gå til innhold

Lite vann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mærkeligt nok ...det første jeg lagde mærke til da jeg åbnede dette billede var den grimme mast ude bag ved...de er bare møj irriterende i et billede..men så skal de jo klones væk...for de er der jo næsten alle steder desværre..eller dejligt billede god stemning vh Suss

Lenke til kommentar

Hva sier du til Ca. 1 cm kutt nede så strandlinja går ut på nedre ramme med litt luft fram til hjørnet så du får en diagonal mellom kortside og langside som antagelig skaper ytterligere spenning i bildet?

Ellers vanskelig å finne noe som helst å sette negativfingeren på her.

Roar

Jeg sier at det slett ikke var noe dumt forslag. Mange takk for tipset og kommentaren Roar !

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar

Mærkeligt nok ...det første jeg lagde mærke til da jeg åbnede dette billede var den grimme mast ude bag ved...de er bare møj irriterende i et billede..men så skal de jo klones væk...for de er der jo næsten alle steder desværre..eller dejligt billede god stemning vh Suss

På godt norsk heter det, Monstermast :) Takk for kommentaren Suss !

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar

Månen har vel sitt å si også kanskje? :)

Personlig har jeg ikke hørt månen si noe som helst om dette, men det er mulig den har noe med det å gjøre like vell :D

Mvh. Rolf

Så vidt jeg har lært er det månen som styrer flo og fjære? Jo nærmere jorda den er jo større blir utslagene?

Du har helt rett Helene, Månens tyngdekraft har stor innvirkning på flo og fjære på Jorden. Jeg bare tøyset litt med deg :)

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...