Knut S Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 noe mat snart ? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 I v4 har du gjort det jeg ville be deg om.. Flotte bilder men kanskje litte bitte grann overeksponert? Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 I v4 har du gjort det jeg ville be deg om.. Flotte bilder men kanskje litte bitte grann overeksponert? ja skjønner ikke helt hva det som ble hengende der på v1 ? ja ble nok litt kanskje ja. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Jasså, er det du som har rappa spettmeisen min? Jeg hadde to stykker på foringa mi, men nå er begge to borte igjen. Velger meg V4 her som jo er en forbedring av V1. God skarphet i fint lys som henter farger og detaljer. Ikke sikker da jeg ikke har prøvd, men tenker at den kanskje tåler et skarphetsklikk til. Kanskje kan svært forsiktig lysdemping og kontrastøkning gjøre jobben også - eller kanskje en kombi av alle tre? Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Jasså, er det du som har rappa spettmeisen min? Jeg hadde to stykker på foringa mi, men nå er begge to borte igjen. Velger meg V4 her som jo er en forbedring av V1. God skarphet i fint lys som henter farger og detaljer. Ikke sikker da jeg ikke har prøvd, men tenker at den kanskje tåler et skarphetsklikk til. Kanskje kan svært forsiktig lysdemping og kontrastøkning gjøre jobben også - eller kanskje en kombi av alle tre? Roar ja her har vi mange og ikke er de skye heller. artige fugler er det. tusen takk for tips. skal prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg