Mi994 Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 I går var jeg hos legen og fikk vite at jeg har lungebetennelse. Men jeg hoster ikke, virker mer som en kraftig forkjølelse. Sover dårlig pga kaldsvetting og plutselig kjempe varm. Er utslitt om dagen. Men er det vanlig og ikke hoste når man har fått konstantert lungebetennelse? Legen Sa riktignok at det var i en tidlig fase og at det var bra jeg kom nå og fikk antibiotika. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Lykke til! Håper du blir fort frisk! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Moderatormelding En tråd holder https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1743879 Bumping av egne tråder skal begrenses til maksimum to ganger med minimum 24 timer mellom hver. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder dersom man har ny informasjon å komme med. Det holder med én tråd om ditt emne, ikke opprett flere identiske tråder i forskjellige områder av forumet Send PM for tilbakemelding eller kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg