Magnuz_j Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg kjøpte Powercolor Radeon 9800Pro for ikke så lenge siden. Men er ikke så veldi fornøyd. Jeg trodde detta var superkortet men det hakker i mange spill som mitt gamle GeForce 4 ti 4400 ikke hakka i. Veit noen om det er noe jeg kan fikse? Hvor mye kan jeg egentli klokke Kortet mitt? har zalaman heatpipe og vifta som er til den. Har ca 30 grader i kabinetet (om det har noe og si) på forhånd takk Magnus Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 vel du kan klokke mer enn med standardkjøler i alle fall! mitt klarte 432 på core, og 381 på mem! så er superhappy! samme kort med kjøler osv som deg! Lenke til kommentar
rottert Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Lasta ned nyeste driverne da? Lenke til kommentar
Magnuz_j Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 ja har catalyst 3.9 har en venn som kjøpte akkurat det samme som meg og han har også samme problemet.. men er ikke i alle spill. for eks call of duty kan jeg kjøre allt på fullt uten at det hakker Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Ja, jeg har samme problem som han. Spill hakker rett å slett, det skal vel ikke gå ann en gang.. F***... Blir lei når det er sånn.. NFSU, Worms 3D, Street Legal Redline.. Eneste spillet jeg har sett funka bra er Call of Duty. Liksom.. 2700kr for å spillet _ett_ spill på maks oppløsning osv. Skikkelig utbytte for penga.. Håper noen gidder å svare, hvis de har noen tips, uansett, bare kom med de Jan-Sølve Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 hva med omegadriver'ne? prøvd de? du finne de på omegacorner.com.. fiker en hel del for mange med radeon 9*** kort .. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) fifa 2004-sum of all fear-call of duty-max payne2-nyeste tom raider-vice city dette er spillene jeg har rukket å prøve, alle funker perfekt med alt stilt på fult. 9800pro er blitt gjennomtestet av utrolig mange på nett og i blader, det går for å være et av de beste grafikk kortene i dag, så det er nokk ikke kortet det er noe galt med. det er nokk heller slik at ikke alle gammle spill funker med 9800pro, de gidder nokk heller ikke å pathce det opp, så det må dere nokk leve med Endret 28. november 2003 av simalarion Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Gå inn på ATI display settings og lag en custom instilling hvor du setter AA og AF på maks. Gjør det både på direct 3d og open gl. Det fiksa mine "lag" problemer på diverse spill. Hvorfor skjønner jeg ikke helt. Kanskje noen som kan forklare det? Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ok, tusen takk for svar. Skal prøve det senere i dag! Så kan jeg si åssen det gikk Jan-Sølve Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Prøvde med Omega driverne, og det ser ut til å funke! Kjempeglad nå Kan kjøre NFSU på 6XAA og 16AA Detta er bra. Tusen takk for hjælpa!! Jan-Sølve Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Blir i så godt humør når folk får til ting Lenke til kommentar
cdahl85 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Dumt å ha både catalyst og omega drivere installert samtidig? Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Dumt å ha både catalyst og omega drivere installert samtidig? Ja, husker alltid på å ha bare et sett med drivere inne samtidig. Husk også på å bruke et uninstall verktøy for å gjerne drivere før du installerer nye. Dette finnes på www.ati.com Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Forøvrig så har jeg ingen problemer med mitt powercolor 9800pro. Kongekort spør du meg Klokker bra også. Scorer 5781 i 3dmakr03 ved orignal hastighet. Fortell litt om hva kortet yter i 3dmark03 da. Kanskje det er noe feil med selve kortet, Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) dobbel post Endret 28. november 2003 av |SeVen| Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Tror ikke det er no med kortet. Får 5300 (ca) med Omega driverne, men fikk høyere med Catalyst, men hva hjelper det når spilla ikke funker skikkelig med Catalyst? Så, Long live Omega! Jeg brukte forresten Driver Cleaner 2 til å fjerne de gamle. Funka bra det. Jan-Sølve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå