Theo343 Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Jeg kommer nok til å kjøpe både på konsoll og 6mnd senre på PC (hadde vært bra om vi slapp piratkopiering på denne lanseringen). Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Uansett hvilken konsoller det skulle komme ut til håper jeg ikke pcutgivelsen er langt bak. De burde ha skjønt etter GTA V at pc-plattformen ikke er død. PC-platformen er større enn noensinne og fortsetter å vokse. Ingen annen spillplattform har større inntjening. Lenke til kommentar
Revie Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Satser på et nytt RDR spill og ikke bare en oppusset versjon, selv om jeg ikke hadde sagt nei til det i tillegg! Jeg spilte gjennom Red Read Redemption i sommer og det spillet har ingen behov for oppussing. Satser dermed også på nytt RDR-spill. 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Stock Market på C64 fra 1982 har heller ingen behov for oppussing Skulle jeg dog kjøpt en 2010 tittel i 2016 så hadde den definitivt trengt en oppussing. Ellers husker jeg "marerittet" med serverproblemer på RDR ved lansering i 2010 og håper de får til dette bedre med RD3/RDR2. Problemene holdt seg rimelig lenge også som gjorde at jeg sluttet å bruke funksjonaliteten. Serverfunksjonaliteten var dog ganske lovende så her har de et enormt potensiale. Endret 18. oktober 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Det er offisielt! http://www.rockstargames.com/reddeadredemption2/ 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Tar alt tilbake. Ingen PC-versjon blir til ingen kjøp dra min side. Har pensjonert min PS. Endret 18. oktober 2016 av Espp Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Ikke PC-versjon og fokus på multiplayer? To dårlige nyheter rett ut fra start. AtW 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Kanskje man rekker å få en Xbox Scorpio i hus før lansering da. Har PS4 men hm. Kanskje de lager en Scorpio RDR2 bundle hmm. Får se hvordan det yter på de forskjellige konsollene først. PS4, PS4 Pro, XB1 og XB1S (noen % kraftigere). Er opplevelsen bra nok på PS4 så kjøper jeg nok ingen ny konsoll. Endret 18. oktober 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Ikke PC-versjon og fokus på multiplayer? To dårlige nyheter rett ut fra start. PC kommer helt sikkert. Og ikke er det så nøye uansett, heldigvis. RDR fungerer glimrende på konsoll, og det gjør sikkert RDR2 også. "Fokus på multiplayer" er jeg mer enig i. RDRs styrke er jo den utrolig gode singleplayer delen. Satser på at de ikke glemmer det til versjon 2 EDIT: Ooooh, det ultimate: RDR + VR! Endret 18. oktober 2016 av Moskus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå