Arodem Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Det var da veldig så «Red» dette bildet var, da!Ingen vet egentlig hva dette nye Rockstar-bildet betyr, men «alle» tipper på én ting Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Alle skiver alltid om "Red Dead Redemption 2" - men når det første spillet het Red Dead Revolver, og det andre Red Dead Redemption, er det ikke naturlig da at det blir Red Dead NoeAnnet? 6 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Satser på et nytt RDR spill og ikke bare en oppusset versjon, selv om jeg ikke hadde sagt nei til det i tillegg! 3 Lenke til kommentar
httr3332 Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Hørte rykter om at navnet blir '' Red Dead Retribution'' Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 https://twitter.com/9_volt88/status/787705123703259136 Haha. Så riktig. Å sette nytt Red Dead til moderne tid tar vekk seriens sjarm. 1 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 En av tre ting... Red Dead 3 eller Red Dead Redemption for PC eller Rockstar er død for meg 2 Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Alle skiver alltid om "Red Dead Redemption 2" - men når det første spillet het Red Dead Revolver, og det andre Red Dead Redemption, er det ikke naturlig da at det blir Red Dead NoeAnnet? Absolutt mulig at de velger et annet navn, men jeg mener å huske at grunnen til at de endret navn på spill nummer to var at det første spillet ble ganske lunkent mottatt, samt at det solgte ganske labert. De ville distansere seg fra det forrige spillet til en viss grad. Når spill nummer to ble såpass populært som det ble så er det mer naturlig enn forrige gang at de bruker samme navnet for at den vanlige forbruker skal kunne se det i hylla og naturlig vite at det er en oppfølger til et spill de likte. 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Blir mer og mer skuffet for hvert eneste Rockstar spill som kommer ut. Red Dead Redemption var langt fra så bra som forventet og Grand Theft Auto 4 var helt elendig. Så jeg bestemte meg etter de at jeg aldri skulle kjøpe et Rockstar spill igjen. Samme kjedelige greiene. Rene pengesugingen. 1 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Tror ikke det er mange som deler samme oppfatningen som du har Lenke til kommentar
hmyrer Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Blir mer og mer skuffet for hvert eneste Rockstar spill som kommer ut. Red Dead Redemption var langt fra så bra som forventet og Grand Theft Auto 4 var helt elendig. Så jeg bestemte meg etter de at jeg aldri skulle kjøpe et Rockstar spill igjen. Samme kjedelige greiene. Rene pengesugingen. Fint med forskjellige meninger, men du forklarer lite hva som er dårlig med RDR og GTA4? Det som kan sies positivt om disse 2 spillene er at de drar videre på etkonsept og vidreutvikler dem for en oppfølger. Det du heller burde ha sagt er at GTA4 ikke var et like omfattende spill som GTA: SA, og fjernet ting en kunne gjøre. Det var heller ikke like nyskapende som tidligere utgaver. Men for en bra story! Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 (endret) Blir mer og mer skuffet for hvert eneste Rockstar spill som kommer ut. Red Dead Redemption var langt fra så bra som forventet og Grand Theft Auto 4 var helt elendig. Så jeg bestemte meg etter de at jeg aldri skulle kjøpe et Rockstar spill igjen. Samme kjedelige greiene. Rene pengesugingen. Fint med forskjellige meninger, men du forklarer lite hva som er dårlig med RDR og GTA4? Det som kan sies positivt om disse 2 spillene er at de drar videre på etkonsept og vidreutvikler dem for en oppfølger. Det du heller burde ha sagt er at GTA4 ikke var et like omfattende spill som GTA: SA, og fjernet ting en kunne gjøre. Det var heller ikke like nyskapende som tidligere utgaver. Men for en bra story! Jeg synes Rockstar mangler progresjon og utvikling og bare gjør det som er trygt, og som jeg nevnte i posten, at alt bare er det samme hele tiden, samme kjedelige greiene. Når jeg spilte Red Dead Redemption føltes det som jeg spilte GTA, bare med et annet miljø. Det føltes mer som å spille GTA enn å spille et nytt type spill. GTA3: San Andreas var jo et helt supert spill. Etter det mangler de vel hva man kan kalle nyvinning. Det føles som de bare forsøker å være en pengemaskin som leverer det samme om og om igjen. Ps. Jeg er kanskje for gammel. Endret 16. oktober 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Mitt største problem med RDR var at det egentlig bare var GTA i vesten. Fra teite karakterer til interface. Hadde foretrukket et mer egent og ikke bare et spill i gta serien. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Klarte aldri spille igjennom RDR på min PS3. Frameraten var så forferdelig at det var vondt å se på. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 For meg er Red Dead Redemtion et av de beste spillene fra forrige konsollgenerasjon. 3 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 RRhoads. Du hadde med andre ord Xbox 360 og ikke PS3? Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Klarte aldri spille igjennom RDR på min PS3. Frameraten var så forferdelig at det var vondt å se på. For meg var det faktisk oppløsningen som var problemet. Når man har store sletter og sub-720p oppløsninger det mye detaljer som forsvinner. 30fps framerate er selvfølgelig også langt fra optimalt, men noen god skyteopplevelse blir det aldri uansett med håndkontroller og aimbot. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Mulige kandidater: Red Dead Ramification Red Dead Rewind Red Dead Rage Red Dead Remake Red Dead Ragnarock Red Dead Rampage Red Dead Reunion Red Dead Revisited Red Dead Revamped Red Dead Resolution Red Dead Revolution Red Dead Rebirth Red Dead Reiteration Red Dead Remaster Red Dead Reboot Red Dead Remix Red Dead Reinstalled Red Dead Restarted Red Dead Reborn Red Dead Reboxed Red Dead Reshipped Red Dead Recieved Red Dead Rockstar Red Dead Retry Red Dead Continue Red Dead Abort 2 Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 https://twitter.com/9_volt88/status/787705123703259136 Haha. Så riktig. Å sette nytt Red Dead til moderne tid tar vekk seriens sjarm. Det gir jo null mening. GTA? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Alle skiver alltid om "Red Dead Redemption 2" - men når det første spillet het Red Dead Revolver, og det andre Red Dead Redemption, er det ikke naturlig da at det blir Red Dead NoeAnnet? Ingen vet hva et eventuelt neste spill vil hete, men når du sier "Red Dead Redemption 2" så vet alle hva du snakker om. Ergo er vel det mest naturlige for pressen og andre å kalle det for nettopp "Red Dead Redemption 2", helt til en eventuell oppfølger heter noe annet. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 RRhoads. Du hadde med andre ord Xbox 360 og ikke PS3? Jeg hadde begge deler + en Wii. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå