Tommy Angelo Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hehe Ikke akkurat go,reklame for oss gutta som (hadde) lyst på en da Fra LG,s pressemelding om G7100 Är du mitt ute på stan och känner att du behöver lägga ett nytt lager läppstift? Med LG Electronics läckra mobil G7100 är det inget problem. Där fungerar ytterskärmen även som fickspegel! Dessutom slinker den lätt ned i handväskan utan att ta en massa onödigt utrymme. I telefonen finns också en inbyggd kamera så när du väl gjort dig fin kan du ta en bild och skicka den till någon du tycker om! Lenke til kommentar
Normann Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hehe Ikke akkurat go,reklame for oss gutta som (hadde) lyst på en da Hehe... Erjeg den enste gutten i Norge som har den?? Hehe... Det er hvertfall en bra telefon uansett om du er gutt eller jente! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 kanskje du ikke er 100% mann da? litt femi kanskje??? neida tuller bare... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Har hvertfall utovertiss... (såvidt jeg vet) Men det er hvertfall en bra telefon da og jeg syns ikke den er så veldig femi og for de som syns det kan du endre en del på innstillingene slik at den passer for deg Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) ikke tro at jeg ikke liker g7100, kjempe mobil... bare synd at de ikke fjernet antennen!... edit: remerser ble litt grov her! Endret 28. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
levlex Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 ikke tro at jeg ikke liker g7100, kjempe mobil...bare synd at de ikke fjernet antennen!... (kanskje det ligger noe idet femi i det med en mobil med antenne og vibrasjon?? ) Ok. Den var grov! Lenke til kommentar
Normann Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (kanskje det ligger noe idet femi i det med en mobil med antenne og vibrasjon?? ) Mobilen er jo ikke så stor uansett så jeg tror nok den hadde gått fint uten anntenna... hehe... og vibratoren er kraftig ja!! Men nå må vi passe på så vi ikke blir grovere her... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 sorry trekker det tilbake... men kunne bare ikke la være Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ett speil bare? Xelibri 6 har jo 2 Ett vanlig og ett som forstørrer. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 men den kommer jo ikke til norge.. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Okay, her er et spørsmål til dere som har/kjenner til LG G7100...: Er kameraet på G7100 på siden av telefonen? (Venter på G7200, og dette skal visst være samme ulla) For da må du jo snu telefonen til siden når du skal ta bilde, er det ikke så...? Er dette tungvindt? Takker for svar! Lenke til kommentar
Normann Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Den har kameraet på siden, men den har 180* vridbar skjerm... Dette gjør det enkelt å ta selvportrett og vanlige bilder... Er litt vanskelig i starten men det går seg til fort... Ett annet problem er at du må holde kameraet veldig nerme objektet for at bilde skal bli brukbart når det er mørkt... Endret 29. november 2003 av Normann Lenke til kommentar
eblth Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Okay! Men er det blitz på G7100?(Hvis det var blitzen som gjorde slikt at du måtte ha det nærme) Tror jeg leste et sted at det var det på G7200 hvertfall... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 JA det er blitz på den Lenke til kommentar
eblth Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 ... Så da er det en dårlig blitz... Lenke til kommentar
Budull Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Ett speil bare? Xelibri 6 har jo 2 Ett vanlig og ett som forstørrer. Hehe... Er den ment for gutta da kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå