Schreiber Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2016 War Thunder Takk for tips, men ikke helt min greie. Trenger noe mer casual jeg kan spille alene. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Er ganske casual det der, bare å sette seg ned å spille. Har bare prøvd meg på FLY så, tanks og groundshit har jeg ingen peiling på. I tillegg free to play! Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Har spilt en del FFXIV over det siste året på PS4. Ganske stødig spill, men føler det mangler litt av friheten man ofte har i MMO. Det er mye usynlige vegger og steder man ikke kan gå. Svømming er også helt fraværende. Tror nok World of Warcraft fortsatt er det beste MMOet på markedet, spesielt nå etter Legion. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2016 Spilte en del FFXIV før, og det frister å starte igjen. Spesielt nå da neste expansion er bekreftet. Eneste jeg misliker er at det er så kronglete system med å sette opp betaling på det, og klarer ikke å finne kontoen jeg har Heavensward på. Av en eller annen grunn har jeg to kontoer (en til PC, en til PS4), og Heavensward er ikke på noen av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå