poZZe Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Noen som vet hvor man kan få kjøpt ferdige plexi(acryl)kabinetter? -v- Lenke til kommentar
house Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 ikke kjøp det, de blir så fort stygge av riper å annet... ikke vært det, selv om de da er kule... Lenke til kommentar
blackice Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Quote: poZZe skrev (2002-02-26 23:24):Noen som vet hvor man kan få kjøpt ferdige plexi(acryl)kabinetter?-v- Hadde en kamerat som lagde dette... så litt kult ut bortsett fra at det var amatørmessig laget og lite stabilt. Bare husk på at hvis du får tak i det, så blir det mye pussing av fingeravtrykk... ikke gøy :sad: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Hei cgsimons! Ser du har Logitech Cordless Desktop optical. Hvordan er musa som følger med? Fungerer den fint rett på en furuplate? Eller må jeg helst ha noe spesiell musematte? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 ClearPC: http://www.clearpc.ca/ http://www.bit-tech.net/review/47/ Lenke til kommentar
Thargoth Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Quote: On 2002-02-27 11:56, Nostradamus skrev:Hei cgsimons! Ser du har Logitech Cordless Desktop optical. Hvordan er musa som følger med? Fungerer den fint rett på en furuplate? Eller må jeg helst ha noe spesiell musematte? ¨ Hvis det er samme optiske tråløse musa som jeg har (logitech) så oppfører min seg noe "pussig" på flater som er ikke-behandla furu. Dvs ikke malt osv... Har syreluta furu selv, og dær "spretter" muspekeren litt, men skal "ingenting" til for å få den til å fungere. Et papir eller et eller annet, men ren furu funker ikke så fra. Lenke til kommentar
GH11 Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Det med furuen og Logitechmusa, kan ha noe med at i furuen er det små "riller" som lyset tar "bilde" av tidt og ofte. Da det er forskjell på høyden i underlaget, vil det forårsake en noe ustabil mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå