Gå til innhold

Akerselva sett gjennom trærne ved Kuba.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frådende og skummende, med unaturlig høy kontrast og de vanlige kneppen-modifikasjonene, fungerer bra som vanlig. :-) Også moro å se et bilde der deler av trestammer rammer inn bildet, på en måte som fungerer. Som regel synes jeg at kløyvde stammer i ytterkanten av bilder, ikke er det minste pent. Men det er mine bilder jeg snakker om, og jeg har mye å lære om elementær skarphet ol. enda, så ... :-)

Lenke til kommentar

Fint bilde i Kneppen-stil. Av og til skulle jeg ønske at du ikke kjørte bildene dine så hardt, ikke alle bilder kler det like godt. ;) ...trur eg..

Nok en gang må jeg visst minne om at jeg lager bilder og ikke nødvendigvis perfekt foto så den intensjonen er det lurt å ha i bakhodet når man kommenterer mine bilder.

Hadde jeg hatt talent for det hvilket jeg nok ikke har så hadde jeg nok malt istedenfor å fotografere. Men disse bildene med utgangspunkt i et kamera er jo lettere å finne lagringsplass til.

Roar

Lenke til kommentar

Fint bilde i Kneppen-stil. Av og til skulle jeg ønske at du ikke kjørte bildene dine så hardt, ikke alle bilder kler det like godt. ;) ...trur eg..

Nok en gang må jeg visst minne om at jeg lager bilder og ikke nødvendigvis perfekt foto så den intensjonen er det lurt å ha i bakhodet når man kommenterer mine bilder.

Hadde jeg hatt talent for det hvilket jeg nok ikke har så hadde jeg nok malt istedenfor å fotografere. Men disse bildene med utgangspunkt i et kamera er jo lettere å finne lagringsplass til.

Roar

Jeg vet det Roar. Det var bare en tanke, ingen kritikk. Jeg vet jo at du lager kunst og ikke foto. Jeg skal skjerpe meg ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...