Roar Kneppen Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Akerselva sett gjennom trærne ved Kuba. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Fint bilde i Kneppen-stil. Av og til skulle jeg ønske at du ikke kjørte bildene dine så hardt, ikke alle bilder kler det like godt. ...trur eg.. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Frådende og skummende, med unaturlig høy kontrast og de vanlige kneppen-modifikasjonene, fungerer bra som vanlig. :-) Også moro å se et bilde der deler av trestammer rammer inn bildet, på en måte som fungerer. Som regel synes jeg at kløyvde stammer i ytterkanten av bilder, ikke er det minste pent. Men det er mine bilder jeg snakker om, og jeg har mye å lære om elementær skarphet ol. enda, så ... :-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Mange muligheter for gode fotomotiv langs Akerselva, her ett av disse. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2016 Fint bilde i Kneppen-stil. Av og til skulle jeg ønske at du ikke kjørte bildene dine så hardt, ikke alle bilder kler det like godt. ...trur eg.. Nok en gang må jeg visst minne om at jeg lager bilder og ikke nødvendigvis perfekt foto så den intensjonen er det lurt å ha i bakhodet når man kommenterer mine bilder. Hadde jeg hatt talent for det hvilket jeg nok ikke har så hadde jeg nok malt istedenfor å fotografere. Men disse bildene med utgangspunkt i et kamera er jo lettere å finne lagringsplass til. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Fint bilde i Kneppen-stil. Av og til skulle jeg ønske at du ikke kjørte bildene dine så hardt, ikke alle bilder kler det like godt. ...trur eg.. Nok en gang må jeg visst minne om at jeg lager bilder og ikke nødvendigvis perfekt foto så den intensjonen er det lurt å ha i bakhodet når man kommenterer mine bilder.Hadde jeg hatt talent for det hvilket jeg nok ikke har så hadde jeg nok malt istedenfor å fotografere. Men disse bildene med utgangspunkt i et kamera er jo lettere å finne lagringsplass til. Roar Jeg vet det Roar. Det var bare en tanke, ingen kritikk. Jeg vet jo at du lager kunst og ikke foto. Jeg skal skjerpe meg Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Vakkert som ett maleri. Meget bra. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg