Fotoskrulla Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Skjerdingen 1061moh Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 B-gjeng-briller av stein er moro nok, men jeg liker best v4, som gir en flott kontrast mellom for- og bakgrunn. God skarphet i (nesten) hele forgrunnsområdet og fin komp. 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Vanskelig å velge versjon fra liten mobil. Godt komponert alle fire. Dette er vel sydtoppen. Balansen bør være på topp for slike utfordringer. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2016 B-gjeng-briller av stein er moro nok, men jeg liker best v4, som gir en flott kontrast mellom for- og bakgrunn. God skarphet i (nesten) hele forgrunnsområdet og fin komp. Tusen takk for fin tilbakemelding Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2016 Vanskelig å velge versjon fra liten mobil. Godt komponert alle fire. Dette er vel sydtoppen. Balansen bør være på topp for slike utfordringer. Mvh Gunnar Ja, dette er sydtoppen. Ser så skummelt ut å gå bort på nordtoppen! Balanse er godt å ha på denne turen, mange bikkesteiner å trakke på.. Tusen takk for fin tilbakemelding Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Pussig fenomen med disse spesielle steinene. Fin dokumentasjon av disse, og ikke minst den nærmest formidable utsikten over fjell og fjord. Utsnitt og komp. er kanskje best i V3 og V4. (Og sprek(e) er du/dere også) ! Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Kanskje ekte trollauer spesielt i V2 her i motsetning til den refleksen vi kalte trolløye på baksjermen til sykkelen i mine guttedager som begynner å bli en stund siden. Men hven veit - kanskje var det alle ereksjonene i rekke og rad i V4 som var turens virkelige mål? Roar 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Ett meget spesielt og artig fenomen vil jeg påstå Synes nok V1 og V4 ble højdare her i høyden :/ Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Flott serie Helene, ser spennede ut M v h Leif 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Flot serie af gode billeder...ser gerne flere af slagsen fra det smukke Norge :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Pussig fenomen med disse spesielle steinene. Fin dokumentasjon av disse, og ikke minst den nærmest formidable utsikten over fjell og fjord. Utsnitt og komp. er kanskje best i V3 og V4. (Og sprek(e) er du/dere også) ! Mvh Ragnar Sprek og sprek...kommer meg både opp og ned, men er ganske støl dagen derpå ja Takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Kanskje ekte trollauer spesielt i V2 her i motsetning til den refleksen vi kalte trolløye på baksjermen til sykkelen i mine guttedager som begynner å bli en stund siden. Men hven veit - kanskje var det alle ereksjonene i rekke og rad i V4 som var turens virkelige mål? Roar Hehe..bruker ikke vanligvis å slite så mye og så lenge for å se en ereksjon.. fnis.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Ett meget spesielt og artig fenomen vil jeg påstå Synes nok V1 og V4 ble højdare her i høyden :/ Mvh. Rolf Ja, veldig artig å komme på toppen og se disse steinene, men også den vanvittige utsikten til alle kanter. Molde i ene enden og Ålesund i andre. ++ Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Flott serie Helene, ser spennede ut M v h Leif Takk takk Leif Ja, spennende tur dette. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Flot serie af gode billeder...ser gerne flere af slagsen fra det smukke Norge :-) Takk skal du ha Suss! Ja der kommer nok flere naturbilder etter hvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg