h-a Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 I høyden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Du har vl ikke vondt av litt trim? Flott bilde, jeg trodde det var i Norge jeg Hvor mange høydemeter måtte du gå? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Det er kanskje dette som er ment med ulendt terreng? Men skikkelig mektig natur med dårlig rullestolfremkommelighet så jeg holder meg mer eller mindre hjemme. Roar Lenke til kommentar
h-a Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2016 Du har vl ikke vondt av litt trim? Flott bilde, jeg trodde det var i Norge jeg Hvor mange høydemeter måtte du gå? Skal vi se, toppen er på ca 2200 meter, men snudde 250 meter før toppen. Kanskje litt dumt. Og dalbunnen ligger på rundt 600 meter.. Da bør det bli 1350 høydemetere. Tror jeg startet lit for sent på dagen. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2016 Det er kanskje dette som er ment med ulendt terreng? Men skikkelig mektig natur med dårlig rullestolfremkommelighet så jeg holder meg mer eller mindre hjemme. Roar Det er flott natur mange plasser. Synes det er artig å se litt annet enn disse typiske skistedene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg