Gå til innhold

Noen som ikke var russ?

Nordmann3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var russ i 2005, men tok ikke av på noen som helst måte. Levde slik jeg gjorde utenfor russetiden, egentlig. Drakk i helgene, nykter på hverdagene. Eneste forskjellen var at buksa mi var rød, og at jeg kjørte bil til skolen, i steden for å ta buss.

Ikke brukte jeg mye penger heller. Min andel på bilen kom på 3000 kroner, som jeg fikk igjen året etter da vi solgte den til samme pris.

Alt i alt en veldig forglemmelig del av livet mitt.

Lenke til kommentar

Jeg tror dette "rulle"-fenomenet mest finnes på Østlandet rundt Oslo/Drammen og Bærum. Var aldri noe svære russebusser når jeg gikk på skolen i Nord-Norge. Og slettes ikke førsteprioritert hos "alle" fra første klasse på videregående som det er nå.

Disse rulle-ungene klagde jo hele tiden i år over at politiet kjørte rundt og jagde dem ut på veien overalt der de parkerte for å spille musikk og bråke. Så jeg tror ikke det er livet. Også må du huske at disse 2-3 månedene er bare en forsvinnende liten del av livet, og at etter skoletiden er over får du et helt annet og nytt liv med helt andre venner/kolleger/høyskolestudenter. Pluss at du sannsynligvis ender opp med bedre karakterer enn steke-kidsa som bare flyr rundt og fester og er syke hele mai, rett før eksamen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...