TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 (endret) Jeg prøvde å være orange rus. Ble ikke noe av. Etter det aldri vært. Har heller ikke hatt intresse for å være det. Endret 15. november 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Jeg var russ i 2005, men tok ikke av på noen som helst måte. Levde slik jeg gjorde utenfor russetiden, egentlig. Drakk i helgene, nykter på hverdagene. Eneste forskjellen var at buksa mi var rød, og at jeg kjørte bil til skolen, i steden for å ta buss. Ikke brukte jeg mye penger heller. Min andel på bilen kom på 3000 kroner, som jeg fikk igjen året etter da vi solgte den til samme pris. Alt i alt en veldig forglemmelig del av livet mitt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 (endret) Jeg tror dette "rulle"-fenomenet mest finnes på Østlandet rundt Oslo/Drammen og Bærum. Var aldri noe svære russebusser når jeg gikk på skolen i Nord-Norge. Og slettes ikke førsteprioritert hos "alle" fra første klasse på videregående som det er nå. Disse rulle-ungene klagde jo hele tiden i år over at politiet kjørte rundt og jagde dem ut på veien overalt der de parkerte for å spille musikk og bråke. Så jeg tror ikke det er livet. Også må du huske at disse 2-3 månedene er bare en forsvinnende liten del av livet, og at etter skoletiden er over får du et helt annet og nytt liv med helt andre venner/kolleger/høyskolestudenter. Pluss at du sannsynligvis ender opp med bedre karakterer enn steke-kidsa som bare flyr rundt og fester og er syke hele mai, rett før eksamen. Endret 15. november 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Clarus Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Ikke jeg. Fullførte kun grunnskole før jeg starta å jobbe. Like greit for min del. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Drekke/pule/spy i en buss i 3 uker er ikke livet for alle. Og dette er folk du aldri kommer til å se videre i livet. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Spar penga (både russestæsj og alkohol) og sett de på BSU eller sparekonto. I min klasse var det bare en som valgte å gå russ, og resten sparte seg de pengene. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Er det noen som ikke har vært russ? Angrer du? Hvorfor/ hvorfor ikke? Angrer overhodet ikke. Russ er utrolig barnslig, og mye av det man får status for er både idiotisk og direkte kriminelt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Hele klassen min hoppa over russegreiene på videregående, men vi var på yrkesskolen og halvparten var over 30 så. Det var veldig greit egentlig. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Jeg var mest inni russ. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Du er vel han midt-i-30 årene karen som trenger deg inn på russebuss-fester 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Kald, våt, sulten, tørst og pissatrengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå