Gjest Bruker-239845 Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Greia er jo at jeg ikke venter på henne, har allerede begynt å date en annen. ( Selv om jeg lett hadde dumpet henne for hun her, da) Vil gjerne ha jenta i livet mitt som en venn fordi hun er en veldig fet person. Vet at hun også har vært på date med noen nye gutter. Så hun glemmer meg tydeligvis ikke selv om det er noen nye gutter. 1. Du venter på henne. Gjentatte tråder og det at du lett hadde dumpet hun du nå dater beviser det. 2. Vil du virkelig ha henne i livet ditt som en venn? Jeg tror du lyver for deg selv og at planen er å ha henne som venn og håpe at hun en dag ombestemmer seg. 3. Er hun virkelig så fantastisk? Jeg tror ikke det. Og hadde du ikke vært forelsket hadde du vært enig. Kjærlighet gjør blind, er jeg redd... Vil du virkelig komme deg videre må du brenne alle broer: Slett henne fra snap. Om du ikke sletter henne fra FB, så i det minste slutt å følge henne. Jeg personlig hadde slettet. Om nødvendig kan du forklare henne hvorfor. Slett telefonnummer. Aldri ta kontakt. Om hun så tar kontakt igjen, så gjør du følgende: Fortell henne at du liker henne veldig godt og at det er vanskelig for deg å kun ha et vennskapelig forhold med henne. Så, enten treffes deres som noe mer enn venner eller så er det null kontakt og best om hun ikke kontakter deg. Dette er hva jeg har gjort i alle lignende situasjoner og det har fungert utmerket. Pussig nok har en av de jeg gjorde dette med vist interesse i etterkant, men JEG er ferdig med henne og lurer faktisk på hva jeg egentlig så i henne (kjærlighet gjør blind). Jeg har en tosk av en kamerat som ble holdt på gress av en jente i 10 år før hun kom ut av skapet som lesbisk. Ikke vær en tosk. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2016 SLETT HENNE FOR FAEN Anonymous poster hash: 646a6...e38 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Ikke svar, og la henne ta iniativ dersom dere skal finne på noe. Jeg er jente og har egentlig gjort det her et par ganger med gutter... Du er på gress . Det verste du kan gjøre er å fortsette og spørre om å finne på noe og la deg bli holdt på gress. Likte forslaget om å svare "er ikke ute etter noe useriøst ". Dersom noen hadde svart meg sånn og vist at de ikke ville blitt holdt på gress hadde jeg kanskje fått opp øynene for gutten mer. Med mindre han allerede var langt i vennesonen. Vis at du har selvrespekt og ikke venter på henne. Hei! Men vi har begge vært enige om at vi bare skal være venner. Blir det ikke jævlig teit om jeg plutselig sier " Er ikke ute etter noe useriøst" om hun ikke mente noe med de snappene? Når det var hun som dumpet meg fordi hun ikke ville ha noe seriøst? Hun sa faktisk også at hun ikke ville holde meg for narr på dumpe meldingen. Om hun ikke mente det på den måten blir det forferdelig kleint når vi møtes neste gang.. "Hva trooor han liksom??" Vi drar ofte på de samme stedene. Greia er jo at jeg ikke venter på henne, har allerede begynt å date en annen. ( Selv om jeg lett hadde dumpet henne for hun her, da) Vil gjerne ha jenta i livet mitt som en venn fordi hun er en veldig fet person. Vet at hun også har vært på date med noen nye gutter. Så hun glemmer meg tydeligvis ikke selv om det er noen nye gutter. Anonymous poster hash: d296b...2bb Hva faen? Du er en sodd som dater noen du lett kunne dumpet for noen andre. Lenke til kommentar
megmeg25 Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Ikke svar, og la henne ta iniativ dersom dere skal finne på noe.Jeg er jente og har egentlig gjort det her et par ganger med gutter... Du er på gress . Det verste du kan gjøre er å fortsette og spørre om å finne på noe og la deg bli holdt på gress. Likte forslaget om å svare "er ikke ute etter noe useriøst ". Dersom noen hadde svart meg sånn og vist at de ikke ville blitt holdt på gress hadde jeg kanskje fått opp øynene for gutten mer. Med mindre han allerede var langt i vennesonen. Vis at du har selvrespekt og ikke venter på henne. Hei! Men vi har begge vært enige om at vi bare skal være venner. Blir det ikke jævlig teit om jeg plutselig sier " Er ikke ute etter noe useriøst" om hun ikke mente noe med de snappene? Når det var hun som dumpet meg fordi hun ikke ville ha noe seriøst? Hun sa faktisk også at hun ikke ville holde meg for narr på dumpe meldingen. Om hun ikke mente det på den måten blir det forferdelig kleint når vi møtes neste gang.. "Hva trooor han liksom??" Vi drar ofte på de samme stedene. Greia er jo at jeg ikke venter på henne, har allerede begynt å date en annen. ( Selv om jeg lett hadde dumpet henne for hun her, da) Vil gjerne ha jenta i livet mitt som en venn fordi hun er en veldig fet person. Vet at hun også har vært på date med noen nye gutter. Så hun glemmer meg tydeligvis ikke selv om det er noen nye gutter. Anonymous poster hash: d296b...2bb Jo, du skal ikke si det sånn ,helt uten videre. Bare hvis ho spør hvorfor du ikke svarer eller hvorfor du ikke er interesser mer. Lenke til kommentar
megmeg25 Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Greia er jo at jeg ikke venter på henne, har allerede begynt å date en annen. ( Selv om jeg lett hadde dumpet henne for hun her, da) Vil gjerne ha jenta i livet mitt som en venn fordi hun er en veldig fet person. Vet at hun også har vært på date med noen nye gutter. Så hun glemmer meg tydeligvis ikke selv om det er noen nye gutter. 1. Du venter på henne. Gjentatte tråder og det at du lett hadde dumpet hun du nå dater beviser det. 2. Vil du virkelig ha henne i livet ditt som en venn? Jeg tror du lyver for deg selv og at planen er å ha henne som venn og håpe at hun en dag ombestemmer seg. 3. Er hun virkelig så fantastisk? Jeg tror ikke det. Og hadde du ikke vært forelsket hadde du vært enig. Kjærlighet gjør blind, er jeg redd... Vil du virkelig komme deg videre må du brenne alle broer: Slett henne fra snap. Om du ikke sletter henne fra FB, så i det minste slutt å følge henne. Jeg personlig hadde slettet. Om nødvendig kan du forklare henne hvorfor. Slett telefonnummer. Aldri ta kontakt. Om hun så tar kontakt igjen, så gjør du følgende: Fortell henne at du liker henne veldig godt og at det er vanskelig for deg å kun ha et vennskapelig forhold med henne. Så, enten treffes deres som noe mer enn venner eller så er det null kontakt og best om hun ikke kontakter deg. Dette er hva jeg har gjort i alle lignende situasjoner og det har fungert utmerket. Pussig nok har en av de jeg gjorde dette med vist interesse i etterkant, men JEG er ferdig med henne og lurer faktisk på hva jeg egentlig så i henne (kjærlighet gjør blind). Jeg har en tosk av en kamerat som ble holdt på gress av en jente i 10 år før hun kom ut av skapet som lesbisk. Ikke vær en tosk. Helt enig ! Dette er kanskje det eneste som hadde funket på meg dersom jeg først hadde begynt å ha en gutt på gress på den måten hun har deg nå. Jo mer interesse du viser nå, jo mindre sjanse har du.. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Beste du gjør er å spille overlegen. Tenke litt som en douchebag liksom. Mange jenter i ung alder vet det å utnytte menn de føler de har på kroken. Dersom vedkommende spiller overlegen(ikke gir henne oppmerksomhet), så vil det vise seg om hun er interessert i deg. Da tar hun kontakt hvis hun er det. Hva enn du gjør, ikke vis henne at du sitter der og suger på snappene hennes. Then she's gonna play you so hard boy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå