Tailzo Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Hei, jeg sliter med feilmeldinger når jeg prøver å kjøpe fra ps store, så jeg så etter andre måter enn å bruke bankkort. Men det er kjedelig å gå til butikken for å kjøpe fysiske kort. Da fant jeg pscodes.no. Har noen av dere erfaringer med det nettstedet? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 (endret) Hos PayPal kan du overføre med bank til PayPal-konto i alle fall. Endret 14. november 2016 av vidor Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Som de andre sier er paypal en mulighet. Ellers har jeg bestilt kort fra pscodes.no et par ganger, og har alltid fått koden relativt raskt. Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Hadde samme feilmelding drit når jeg holdt på med bankkort, paypal fungerte heller ikke. Du må være sikker på at adressen din stemmer, ikke æøå i navnet og heller ikke tallet i gateadressen skal være med. Du må også vente 24 timer før du prøver igjen. Fatter ikke at de skal gjøre det så vanskelig å gi de penger. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2016 Hadde samme feilmelding drit når jeg holdt på med bankkort, paypal fungerte heller ikke. Du må være sikker på at adressen din stemmer, ikke æøå i navnet og heller ikke tallet i gateadressen skal være med. Du må også vente 24 timer før du prøver igjen. Fatter ikke at de skal gjøre det så vanskelig å gi de penger. Høres ut som du og jeg har samme problem. Men det er rart, fordi alt gikk fint før. Og kortet fungerer fint å kjøpe med i "andre nettbutikker". Men jeg prøver paypal som flere av dere har nevnt. Takk for gode råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå