anders f haghaim Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 eg skal byta spenningsregulator på min tms scooter 2010modell. kor ligger spenningsregulatoren på tms scooter? Takk for svar Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Første plass man gjerne ser er under setet. Mye av elektronikken ligger gjerne der. Lenke til kommentar
anders f haghaim Skrevet 15. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2016 Første plass man gjerne ser er under setet. Mye av elektronikken ligger gjerne der. Ok, takk. Veit du korleis den ser ut? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Vet ikke spesifikt for din scooter, men regner med det er en liten metallklump med kjølefinner og en plugg på ene siden. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 (endret) På min moped (2000 Speedfight) ser den sånn ut, og er skrudd til ramma. Enkel å bytte. En hurtigkontakt og en skrue. Endret 15. oktober 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Med mindre kontakten er brent i stykker. Skal du bytte bør du bytte til en kraftigere en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå