NearUchiha Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Hei. Jeg har et problem med monitoren min, som tittelen sier så merker den HDMI kabelen fordi hvis jeg tar den ut så sier den Check cable connection, men hvis jeg har den i så sier den No video input. Jeg har prøvd to forskjellige HDMI kabler, men det er vel ingen problem med den eller koblingen til den siden hvis jeg tar den ut så sier den jo Check cable connection? Får ikke posta specsa til PCen heller siden jeg ikke husker de, har kun en monitor forutenom tven og skjermkort og prosessor og sånn til PCen er bygget av en venn av meg og han har akkurat hatt PCen min hos seg og sa at nå skulle PCen fungere fint. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Regner med at du plugger i Skjermkortet, ikke pluggene på Hovedkortet. Og at du har valgt HDMI som input på skjermen. Test med en annen type kabel, DVI eller Mini DP om du har det, evt en annen HDMI kabel også. Test samme kabel og PC mot en annen skjerm, fungerer det om du plugger i TVen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå