Ragnar Skj Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Det konglige slott Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Meget bra dette Ragnar. Ett fint ståsted du valgte så det ikke bare ble fasaden på slottet men også statuen av Dronning Maud og blomsterprakten i forgrunnen. Også pluss for menneskene på slottsplassen som gir både dynamikk og perspektiv i bildet. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
sussss Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Dejligt med de lilla blomster ude i siden af biledet...gode detaljer vh Suss Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Fint bilde av Sjefens bolig M v h Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Beste bildet jeg har sett av slottet noensinne...faktisk! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2016 Meget bra dette Ragnar. Ett fint ståsted du valgte så det ikke bare ble fasaden på slottet men også statuen av Dronning Maud og blomsterprakten i forgrunnen. Også pluss for menneskene på slottsplassen som gir både dynamikk og perspektiv i bildet. Mvh. Rolf Takk for din gode kommentar Rolf ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2016 Dejligt med de lilla blomster ude i siden af biledet...gode detaljer vh Suss Tusen takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2016 Fint bilde av Sjefens bolig M v h Leif Joda, sjefen bor herskapelig, som det for øvrig seg hør og bør. Takker for kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2016 Beste bildet jeg har sett av slottet noensinne...faktisk! Tusen takk for hyggelig kommentar Helene. I all fall det beste jeg har tatt. Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Ja, dette har vært et populært motiv i det siste har jeg sett - men da uten steindronninga. Jeg blir ikke helt enig med meg sjøl om det skal være svart trekant i bånn eller 5 mm kutt for å få en grå noe større sådan. Det kan du gruble videre på. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2016 Ja, dette har vært et populært motiv i det siste har jeg sett - men da uten steindronninga. Jeg blir ikke helt enig med meg sjøl om det skal være svart trekant i bånn eller 5 mm kutt for å få en grå noe større sådan. Det kan du gruble videre på. Roar Skal gruble på det du skriver Roar. Takk for kommentar. Skj Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Detter er flott Ragnar , fint med statuen av Dronning Maud og blomsterprakten . Flotte farger , og fin dynamikk . Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2016 Detter er flott Ragnar , fint med statuen av Dronning Maud og blomsterprakten . Flotte farger , og fin dynamikk . Takker Lasse for din hyggelige kommentar. Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Det har vært en del slottsbilder i det siste . Dette synes jeg overgår det jeg har sett hittil . Flott komponert , eksponert . Skarpt og med masse fine detaljer . Flotte farger og lys . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2016 Det har vært en del slottsbilder i det siste . Dette synes jeg overgår det jeg har sett hittil . Flott komponert , eksponert . Skarpt og med masse fine detaljer . Flotte farger og lys . Mvh Alec Takk for din hyggelige kommentar Alec ! Skj Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Et meget bra og interessant bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg