Alest96 Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Hun føler alltid at det er viktig at andre skal synes at hun er flink.. Når hun er hos foreldrene så føler hun at moren og faren heller vil prioritere andre ting. Hun må alltid vise seg frem for foreldrene, og er veldig opptatt av å bli godtatt, eller å få masse komplimenter fra dem.. Dette går jo utover meg da jeg føler hun alltid må gi så mye hele tida for å føle seg bra, men egentlig blir hun utslitt fordi hun får ikke det sånn som hun vil ha det.. Det gjelder mest mor og far hun har et behov for å bli akseptert, men også venner. Er det noe jeg kan gjøre med dette? Noe jeg kan gjøre for å hjelpe henne? Tror ikke hun har lyst å prate med verken moren eller faren sin om dette. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Du bør trå veldig forsiktig, ikke noe artig for henne å få høre det du skriver her. Jeg synes dog det er viktig at du tar det opp med henne. Å søke aksept hele tiden kan ødelegge livet og som du sier så blir hun utslitt. Jeg vil anbefale en psykolog siden det er en nøytral person og mye enklere å snakke med. Det er i en del tilfeller vanskeligere å åpne seg for sine nærmeste. Så kommer problemet med at hun må kunne ta imot "du bør gå til psykolog" uten å sette seg på bakbeina. Hvordan man må gå frem for å ikke gjøre saken verre er individuellt og det må du ta deg av. Første du bør tenke på er tidspunkt og setting, ta det opp når det er rolig og ingenting annet å gjøre så hun ikke kan "finne på en grunn for å stikke av". Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Hun må gi så mye av seg selv, og dette går ut over DEG? ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå