strøsand Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Learning by doing Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Teknisk sett synes jeg de ble veldig bra. God skarphet og fin eksponering. Tror du med fordel kan gjøre ett toppkutt på begge to, da den øvre delen av himmelen her ikke bidrar positivt til motivet på noen måte. Det er den nedre delen av bildene her som gjør de severdige. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Flott bilde. V2 like best? Lenke til kommentar
strøsand Skrevet 15. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2016 Takk for tilbakemeldinger! La opp en ny versjon med mindre himmel. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Jo da, her er ting på gang. Hvis du tar V2 og kutter i toppen enda litt til, slik at det lyse over det møkegrå i skya forsvinner, så er du der! ....mener jeg da... Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 V3 begynner virkelig å bli bra! Utrolig hva riktig beskjæring gjør. Fargene i vannet er flotte! Lenke til kommentar
strøsand Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2016 Takk for gode svar. Jeg ble mest fornøyd med V3 selv. Jeg la opp ett bilde der jeg kuttet litt mer av nedre del, men synes det ble litt "tamt" når det grønne forsvant. Utrolig fint å få høre andres meninger, små inngrep som gjør bilde mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg