MistaPi Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Kjøp heller Powercolor Radeon 9800SE og modd den til 9800pro!!!! Det er et ganske stort sjangsespill. Endret 28. november 2003 av MistaPi Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Spiller ingen rolle om det er PC eller SappH. fordi de er IDENTISKE kort...min PC har samsung minne på den og aldri noe problemer med den siden jeg hadde den.Det du refere sapphire for 3500 var All-In-Wonder som koster mye mer!!!!! En std r9700pro koster sikkert 2000-2500 Multicom 1999,- OEM ATI Radeon 9700 PRO 128MB DDR retail 1999,- Det er std r9700pro....så han forlanger for høyt pris!!!! r9700pro er dyre fordi de er utgått produkt. Fredriku: har du handlet brukte varer før? prøvd selge en ting? Hvis ikke så bare hold munn! Er litt småirritert på deg frekdriku! !#%¤#/¤#%" du er irritert på meg? vel, du min kjære mann, har ikke lært mye! dessuten, de som sier jeg referer til AIW kortet fra Sapphire, tar feil, for det koster 4300! og dere som ser at disse kortene koster 2700, sjekk om det er med eller uten mims omg. dere er noen brødhuer. klart 9700pro er et meget godt valg, men jeg har selv solgt et PowerColor kort (9800pro) til 2600! det var med Zalman kjøleribbe og ubetydelig brukt! og jeg har ellers stor erfraring fra salg av pc deler! gå for det du har budsjett til. prøv om du kan få det for 2600! da blir du i alle fall meget fornøyd! er ikke itvil om hva jeg ville kjøpt:) Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 2700 for et 9800pro kort er for mye. ikke alt for mye men dog for mye jeg hadde betalt 2300kr 2400max ink frakt. den tullingen som sa halv pris alså 1300 er jo helt ... høøøøl huet finner ikke en vettug som selger et 9800pro kort til under to tusen. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg kjøpte et nytt 9700 Pro for et par månder siden. Og det var til 2000Kr. Lager det lite støy? Hvor mye får du på 3D mark 2001se? Bråker vel middels. Ikke noe irriterende liksom. Har vannkjøling på CPU så det er nesten bare skjermkortet som lager støy. Det er hvertfall ikke sånn høyfrekvent lyd, bare vanlig viftesus man blir søvnig av.. Jeg blir det hvertfall.. Husker jeg ikke feil fikk jeg vel rundt 16000 poeng i 3Dmark01SE. Kortet er IKKE klokket. Det venter jeg med til jeg får vannkjøling på skjermkortet. Er ikke så imponert over kjøle-egenskapen på kjøleren som er på nå. Har jeg ikke kabinettviftene mine litt på så henger det i spill. Men det er klart at det er problem med varme siden problemer forsvinner når jeg skrur opp hastigheten på viftene. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Spiller ingen rolle om det er PC eller SappH. fordi de er IDENTISKE kort...min PC har samsung minne på den og aldri noe problemer med den siden jeg hadde den.Det du refere sapphire for 3500 var All-In-Wonder som koster mye mer!!!!! En std r9700pro koster sikkert 2000-2500 Multicom 1999,- OEM ATI Radeon 9700 PRO 128MB DDR retail 1999,- Det er std r9700pro....så han forlanger for høyt pris!!!! r9700pro er dyre fordi de er utgått produkt. Fredriku: har du handlet brukte varer før? prøvd selge en ting? Hvis ikke så bare hold munn! Er litt småirritert på deg frekdriku! !#%¤#/¤#%" du er irritert på meg? vel, du min kjære mann, har ikke lært mye! dessuten, de som sier jeg referer til AIW kortet fra Sapphire, tar feil, for det koster 4300! og dere som ser at disse kortene koster 2700, sjekk om det er med eller uten mims omg. dere er noen brødhuer. klart 9700pro er et meget godt valg, men jeg har selv solgt et PowerColor kort (9800pro) til 2600! det var med Zalman kjøleribbe og ubetydelig brukt! og jeg har ellers stor erfraring fra salg av pc deler! gå for det du har budsjett til. prøv om du kan få det for 2600! da blir du i alle fall meget fornøyd! er ikke itvil om hva jeg ville kjøpt:) r9700pro kortene koster EGENTLIG 2000 kr ca men den er utgått da blir prisene fast. Det er ikke AIW, det er med MOMS! 2500,- AIW r9700pro http://prisguide.hw.no/produkt/2246 Du er tom i huet ditt Mange er villig å betale 50% av dagens pris, jeg selv ville ikke betalt 2500,- for r9700pro BRUKT uten GARANTI, den er jo såpass gammel, og det fins R9800np som kan flashes til 9800 PRO for bare 2500. Powercolor og Sapphire og andre leverandør er BBA nesten uansett... GRendal: hvis du kjøper KUN KORT da er de likt i pris. Selv prøver jeg å presse prisene langt ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå