AnonymDiskusjon Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Noen som har vunnet 7 rette i lotto, og hatt økonomisk rådgivning?Det jeg lurer på er, får de som gir den rådgivningen vite din identitet?Tenker at jeg nok vil velge å være anonym hvis jeg vinner. Men hvis de rådgiverne(hvilke folk det nå er) får vite din identitet, så er du jo ikke anonym lenger egentlig..Noen som kjenner til hvordan praksisen er der? Regner ikke med å vinne da, men man vet jo aldri, hehe. Tenker at det blir litt kleint å spørre de som i såfall ringer og spør om du ønsker økonomisk rådgivning, om du er anonym for dem også, eller kan få lov å være det, hehe.Så det hadde vært interessant å høre, hvis noen vet hvordan det pleier foregå.Hvis jeg vet at de pleier å få vite din identitet, vil jeg sannsynligvis takke nei til rådgivning. Anonymous poster hash: 9973d...1e8 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Du kan jo få økonomisk rådgivning i banken din, og der vil din rådgiver ha taushetsplikt. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Om du vil være heilt anonym så får du ikkje utbetalt premien heller. Norsk tipping må kjenne identiteten din uansett, så at det i tillegg er ein økonomisk rådgiver hos Norsk tipping også kjenner identiteten din saman med ein håndfull andre er vell ikkje eit problem? Sjølv om du får økonomisk rådgivning så vil fortsatt din identitet være skjult for offentlegheita. Men nokon må kjenne identiteten din, du kan ikkje spele lotto heilt anonymt. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2016 Om du vil være heilt anonym så får du ikkje utbetalt premien heller. Norsk tipping må kjenne identiteten din uansett, så at det i tillegg er ein økonomisk rådgiver hos Norsk tipping også kjenner identiteten din saman med ein håndfull andre er vell ikkje eit problem? Sjølv om du får økonomisk rådgivning så vil fortsatt din identitet være skjult for offentlegheita. Men nokon må kjenne identiteten din, du kan ikkje spele lotto heilt anonymt. Neida, jeg er klar over det. Men tenker jo færre jo bedre. Nå vet jeg ikke hvem som er rådgivere der, eller om det er noen utenfra de leiger til det eller noe? Det var nå det jeg er var litt nysgjerrig på, hvordan prosedyren er. Så jeg er egentlig mest interessert i å bare høre fra noen som eventuelt har vært borti det, hva de kan ha å si om det. Anonymous poster hash: 9973d...1e8 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Du blir ikke tvunget til å ha en økonomisk rådgiver. Du blir spurt om du vil ha en økonomisk rådgiver. Det er helt frivillig. Takker du ja, så vil de skaffe en rådgiver eksternt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2016 Du blir ikke tvunget til å ha en økonomisk rådgiver. Du blir spurt om du vil ha en økonomisk rådgiver. Det er helt frivillig. Takker du ja, så vil de skaffe en rådgiver eksternt. Jo jeg vet det er frivillig, og at de spør om du vil. Men det var ikke det jeg spurte om egentlig, det er om noen vet om de rådgiverne på forhånd da vil få vite din identitet. Etter hva jeg kan skjønne, burde det ikke være nøvendig at de trenger vite annet enn de forhold jeg selv ønsker å oppgi i en konsultasjon. Status, alder, type plasseringer jeg har fra før, ønsker, planer osv. Har du vært i en sånn situasjon, siden du vet de skaffer en rådgiver eksternt? Anonymous poster hash: 9973d...1e8 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 I wish. Men kjenner et par folk som har vunnet millionbeløp i Norsk Tipping sine spill. De takket nei til rådgiving da premiene kun var store nok til å dekke lån. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå