Fotoskrulla Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Frostblomst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Vi får vel håpe at fotografen ikke var like frøsin som disse der de strutter i sine livs høst. Roar 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Tydelig at det er kaldt om natten på Sunnmøre. Flott blomst. Høst også i Nessebar. Løvet ligger på marken, men 20 grader på dagen. Det holder for en nordmøring. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Pande Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Brrr, kankje si æ lir det...kulda altså. For bildet er flott det, der blomsten fortvilt strekker seg opp mot sola. Stakkars planter, de har et hardt liv... Kom til å tenke på sangen til Lars kilevold, "Livet er for kjipt", der han gjerne vil bli en blomst i sitt neste liv. Fyren skjønner ikke at høsten kommer...noe den forøvrig gjør til oss alle, på mange måter. Ha ei gohelg! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2016 Vi får vel håpe at fotografen ikke var like frøsin som disse der de strutter i sine livs høst. Roar Nei da Roar,jeg befinner meg heldigvis ikke på livets skyggeside, jeg blir varmet av sola og har fine dager. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2016 Tydelig at det er kaldt om natten på Sunnmøre. Flott blomst. Høst også i Nessebar. Løvet ligger på marken, men 20 grader på dagen. Det holder for en nordmøring. Mvh Gunnar Ja der er kaldt om natta, har skrapet is av bilen hver morgen nå i 14 dager. Men nå klokka 20 ser jeg at temperaturen er 10 grader ute, så noe er i endring. Jeg vet ikke hvor Nessebar er,men 20 grader høres helt fint ut. Kos deg og ta fine bilder! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2016 Brrr, kankje si æ lir det...kulda altså. For bildet er flott det, der blomsten fortvilt strekker seg opp mot sola. Stakkars planter, de har et hardt liv... Kom til å tenke på sangen til Lars kilevold, "Livet er for kjipt", der han gjerne vil bli en blomst i sitt neste liv. Fyren skjønner ikke at høsten kommer...noe den forøvrig gjør til oss alle, på mange måter. Ha ei gohelg! Takk for fin tilbakemelding! Jeg har vel selv begynt på min høst...på godt og vondt. God helg til deg også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Flott opplyste blomster mot en mørkere bakgrunn med en flott bokeh . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2016 Flott opplyste blomster mot en mørkere bakgrunn med en flott bokeh . Mvh Alec Tusen takk Alec! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg