Gå til innhold

Frostblomst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brrr, kankje si æ lir det...kulda altså. For bildet er flott det, der blomsten fortvilt strekker seg opp mot sola. Stakkars planter, de har et hardt liv...

Kom til å tenke på sangen til Lars kilevold, "Livet er for kjipt", der han gjerne vil bli en blomst i sitt neste liv. Fyren skjønner ikke at høsten kommer...noe den forøvrig gjør til oss alle, på mange måter.

Ha ei gohelg!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tydelig at det er kaldt om natten på Sunnmøre. Flott blomst. Høst også i Nessebar. Løvet ligger på marken, men 20 grader på dagen. Det holder for en nordmøring. Mvh Gunnar

Ja der er kaldt om natta, har skrapet is av bilen hver morgen nå i 14 dager. Men nå klokka 20 ser jeg at temperaturen er 10 grader ute, så noe er i endring. Jeg vet ikke hvor Nessebar er,men 20 grader høres helt fint ut. :) Kos deg og ta fine bilder! ;)

Lenke til kommentar

Brrr, kankje si æ lir det...kulda altså. For bildet er flott det, der blomsten fortvilt strekker seg opp mot sola. Stakkars planter, de har et hardt liv...

Kom til å tenke på sangen til Lars kilevold, "Livet er for kjipt", der han gjerne vil bli en blomst i sitt neste liv. Fyren skjønner ikke at høsten kommer...noe den forøvrig gjør til oss alle, på mange måter.

Ha ei gohelg!

Takk for fin tilbakemelding! :)

Jeg har vel selv begynt på min høst...på godt og vondt. ;)

God helg til deg også! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...