Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå er ikke jeg den personen som legger personer til msn lista mi i hytt og pine, men faktisk er jeg ikke så veldig redd får sånn msn virus og sånn. det er noen som har prøvd å sende noe bugs til meg ja. gikk dønn på også en gang, men det var bare sånn popups som gjorde at harddisken klikka litt, men det var bare å restarte maskina så var det fiksa. ellers er jeg ikke så veldig redd. for noen måneder siden så fikk jeg masse meldinger om at pac man viruset holdt på og sånne ting. jeg brydde meg forsåvidt ikke så mye om det. mest sannsynlig så greier norton å ta seg av de fleste virusene som florerer. ser ikke på det som noe problem egentlig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Man legger aldri til folk man ikke kjenner. Det samme gjelder å åpne vedlegg på mail. ALDRI!

Jeg gjør slikt bare for å teste anti-virusen min, åpner virus og gjør alt mulig dritt, bare for å teste den. Så langt haar McAfee gjort en bra jobb :D

OK :yes:

Da så. Men jeg åpner ikke uansett :thumbup:

Hehe, du er lur du, men jeg.... Ja, det overgår mitt ordforåd.

Lenke til kommentar
Man legger aldri til folk man ikke kjenner. Det samme gjelder å åpne vedlegg på mail. ALDRI!

Jeg gjør slikt bare for å teste anti-virusen min, åpner virus og gjør alt mulig dritt, bare for å teste den. Så langt haar McAfee gjort en bra jobb :D

OK :yes:

Da så. Men jeg åpner ikke uansett :thumbup:

Hehe, du er lur du, men jeg.... Ja, det overgår mitt ordforåd.

HEHE :dribble:

Du har vel full kontroll så det går vel bra det :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...