bandrex03 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Skulle bare nevne, hvis dette ikke er en hoax, at det sies at hvis en bruker med E-Mail: [email protected] prøver å adde deg til Messenger, vil det da begynne å forsvinne info fra HD. Dette omtales som et virus. Hva det egentlig dreier seg om, vites ikke, da det er noe begrenset info på nettet i skrivende stund. -Bx Lenke til kommentar
laPANTHA Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Det som skjer hvis du legger til denne personen, er at cpu vifta slutter å virke, så fort det blir fullmåne i Kuala Lumpur. Dette vil igjen føre til at prosessoren din smelter i løpet av kort tid. Følg med på værmeldingen. Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hehe. Bedre kan det vel ikke sies Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 nå er ikke jeg den personen som legger personer til msn lista mi i hytt og pine, men faktisk er jeg ikke så veldig redd får sånn msn virus og sånn. det er noen som har prøvd å sende noe bugs til meg ja. gikk dønn på også en gang, men det var bare sånn popups som gjorde at harddisken klikka litt, men det var bare å restarte maskina så var det fiksa. ellers er jeg ikke så veldig redd. for noen måneder siden så fikk jeg masse meldinger om at pac man viruset holdt på og sånne ting. jeg brydde meg forsåvidt ikke så mye om det. mest sannsynlig så greier norton å ta seg av de fleste virusene som florerer. ser ikke på det som noe problem egentlig. Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Man legger aldri til folk man ikke kjenner. Det samme gjelder å åpne vedlegg på mail. ALDRI! Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Man legger aldri til folk man ikke kjenner. Det samme gjelder å åpne vedlegg på mail. ALDRI! Jeg gjør slikt bare for å teste anti-virusen min, åpner virus og gjør alt mulig dritt, bare for å teste den. Så langt haar McAfee gjort en bra jobb Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Man legger aldri til folk man ikke kjenner. Det samme gjelder å åpne vedlegg på mail. ALDRI! Jeg gjør slikt bare for å teste anti-virusen min, åpner virus og gjør alt mulig dritt, bare for å teste den. Så langt haar McAfee gjort en bra jobb OK Da så. Men jeg åpner ikke uansett Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Man legger aldri til folk man ikke kjenner. Det samme gjelder å åpne vedlegg på mail. ALDRI! Jeg gjør slikt bare for å teste anti-virusen min, åpner virus og gjør alt mulig dritt, bare for å teste den. Så langt haar McAfee gjort en bra jobb OK Da så. Men jeg åpner ikke uansett Hehe, du er lur du, men jeg.... Ja, det overgår mitt ordforåd. Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Man legger aldri til folk man ikke kjenner. Det samme gjelder å åpne vedlegg på mail. ALDRI! Jeg gjør slikt bare for å teste anti-virusen min, åpner virus og gjør alt mulig dritt, bare for å teste den. Så langt haar McAfee gjort en bra jobb OK Da så. Men jeg åpner ikke uansett Hehe, du er lur du, men jeg.... Ja, det overgår mitt ordforåd. HEHE Du har vel full kontroll så det går vel bra det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå