Gå til innhold

TEST: Jabra Move Wireless


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må ha undervurdert Jabra voldsomt, for dette var faktisk j*vlig bra. Til prisen er disse et kupp. Som flere også nevner, veldig nøytral og presis lydgjengivelse.

Hører på en del basstung musikk (tech house) og det er skikkelig trøkk i bassen når det trengs også.

Kan i tillegg ha de på meg i timesvis uten å bli "sliten".

Takk for testen TEK, dette var gode greier :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Testet disse ut disse her mot mine beats solo2 wireless og disse her høres mye mye bedre ut enn hva beats gjør på alle punkter

Jeg kommer nok til å returnere mine beats for disse her er noe av det bedre jeg har brukt til mitt bruk (house osv) så absolutt verdt prisen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle dra å hente disse på posten i dag og sjekket appen til Posten først. Der står det "Sendingen er returnert etter ønske fra avsender", få minutter etter at de var ankommet. Noen idé om hva dette kan skyldes?

 

Edit: Det var visst Bring som hadde rotet. De er nå på rundtur, men kommer til meg etterhvert visstnok.

Endret av XmasB
Lenke til kommentar

Hentet på posten i dag. Byggekvalitet og materialvalg langt over forventning er ihvertfall førsteinntrykk. Digg å både se og ta på. Hatt de på en times tid nå, og de er foreløpig komfortabel. Lyden er litt lav når jeg spiller på max fra min galaxy note 3. Men nok lyd fra en nexus 7". Nøytral og god lyd. Føler ikke det mangler noe spesielt, men det er altså temmelig nøytralt. Ok på både rock og klubb. Bassen gir seg litt hvis jeg skrur skikkelig opp, men hadde aldri forventet noe annet. Ellers holder lyden seg bra også på høyt volum. Bose QC 25 tåler mer på høyt volum og klubbmusikk, og har litt mer pønsj i lyden, men igjen som forventet, de er både større og langt dyrere. 

 

Absolutt verdt 400 kr. Overraskende mye for pengene.

 

Testspor  :new_woot:

Pryda - Niton

Deadmau5 - Strobe

The Prodigy - Break&Enter

Ribozyme - Bronze

Everclear - Heroin Girl

Mastodon - Tread Lightly

Down & Dirty - Move It

Tool - Forty Six & 2

Endret av bo1e
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

 

Cdon har kampanje på dette nå til 399. Med kupongkode som gir 100,- rabatt tom. 18.desember får du dette nå for 299,-. Det må være rått kjøp ?

 

Var nok det... Men nå kommer den opp til 649 kr. 

 

Synd. Jeg bestilte igår til 338,- inkl frakt 

 

På prisjakt.no kommer den fortsatt opp til 399,- + frakt.    Merkelig 

Lenke til kommentar

Synd. Jeg bestilte igår til 338,- inkl frakt 

 

 

På prisjakt.no kommer den fortsatt opp til 399,- + frakt.    Merkelig 

 

 

Jeg vet ikke når på døgnet prisjakt laster ned prisene, men de har nok gjort dette før CDON endret prisen. Det har jeg sett skje på tilbudspriser flere ganger i det siste. Gratulerer med god pris, da. 

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
  • 1 år senere...

"På den høyre klokka finner vi en skyvebryter som fungerer som på-knapp og også kan brukes til å sette hodetelefonene i paringsmodus."

 

Betyr dette at hodetelfonene ikke skrur seg av selv, men må skrues av mauellt om de ikke lengre er i bruk? Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...