Rankiz Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Meget fornøyd med disse da jeg liker en nøytral lyd og produkter fra produsenter som Sennheiser, HiFi-Mann m.m. Som et trådløst headset til vanlig bruk er de perfekte. Kunne gjerne ha vært litt mer noise canceling da disse hovedsakelig skal bli brukt ute blant folk. Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Jeg må ha undervurdert Jabra voldsomt, for dette var faktisk j*vlig bra. Til prisen er disse et kupp. Som flere også nevner, veldig nøytral og presis lydgjengivelse. Hører på en del basstung musikk (tech house) og det er skikkelig trøkk i bassen når det trengs også. Kan i tillegg ha de på meg i timesvis uten å bli "sliten". Takk for testen TEK, dette var gode greier 1 Lenke til kommentar
darket Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 synes de sklir litt av faktisk, noen som har prøvd å bøye de litt mer tighte? bruker de på gymmen så må ha de ganske tight Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Testet disse ut disse her mot mine beats solo2 wireless og disse her høres mye mye bedre ut enn hva beats gjør på alle punkter Jeg kommer nok til å returnere mine beats for disse her er noe av det bedre jeg har brukt til mitt bruk (house osv) så absolutt verdt prisen 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 (endret) Skulle dra å hente disse på posten i dag og sjekket appen til Posten først. Der står det "Sendingen er returnert etter ønske fra avsender", få minutter etter at de var ankommet. Noen idé om hva dette kan skyldes? Edit: Det var visst Bring som hadde rotet. De er nå på rundtur, men kommer til meg etterhvert visstnok. Endret 27. oktober 2016 av XmasB Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Hentet på posten i dag. Byggekvalitet og materialvalg langt over forventning er ihvertfall førsteinntrykk. Digg å både se og ta på. Hatt de på en times tid nå, og de er foreløpig komfortabel. Lyden er litt lav når jeg spiller på max fra min galaxy note 3. Men nok lyd fra en nexus 7". Nøytral og god lyd. Føler ikke det mangler noe spesielt, men det er altså temmelig nøytralt. Ok på både rock og klubb. Bassen gir seg litt hvis jeg skrur skikkelig opp, men hadde aldri forventet noe annet. Ellers holder lyden seg bra også på høyt volum. Bose QC 25 tåler mer på høyt volum og klubbmusikk, og har litt mer pønsj i lyden, men igjen som forventet, de er både større og langt dyrere. Absolutt verdt 400 kr. Overraskende mye for pengene. Testspor Pryda - Niton Deadmau5 - Strobe The Prodigy - Break&Enter Ribozyme - Bronze Everclear - Heroin Girl Mastodon - Tread Lightly Down & Dirty - Move It Tool - Forty Six & 2 Endret 27. oktober 2016 av bo1e Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Nå har man en ny sjanse til å kjøpe disse til kr 399 på timestilbud (litt over 3 timer igjen nå): http://cdon.no/elektronikk/jabra-move-wireless-stereo-bluetooth-headset-svart-p39031736 Lenke til kommentar
SG3001 Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Noen andre som har testet Jabra Move i næreheten av 5-6 andre BT-enheter (telefoner)? Jeg prøvde de i åpent kontorlandskap og fikk irriterende avbrudd på et halvt sekund ganske ofte. Det fungerte bedre hjemme, men fortsatt små avbrudd i lyden innimellom. Lenke til kommentar
smberg81 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Cdon har kampanje på dette nå til 399. Med kupongkode som gir 100,- rabatt tom. 18.desember får du dette nå for 299,-. Det må være rått kjøp ? 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Cdon har kampanje på dette nå til 399. Med kupongkode som gir 100,- rabatt tom. 18.desember får du dette nå for 299,-. Det må være rått kjøp ? Var nok det... Men nå kommer den opp til 649 kr. Lenke til kommentar
smberg81 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Cdon har kampanje på dette nå til 399. Med kupongkode som gir 100,- rabatt tom. 18.desember får du dette nå for 299,-. Det må være rått kjøp ? Var nok det... Men nå kommer den opp til 649 kr. Synd. Jeg bestilte igår til 338,- inkl frakt På prisjakt.no kommer den fortsatt opp til 399,- + frakt. Merkelig Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Synd. Jeg bestilte igår til 338,- inkl frakt På prisjakt.no kommer den fortsatt opp til 399,- + frakt. Merkelig Jeg vet ikke når på døgnet prisjakt laster ned prisene, men de har nok gjort dette før CDON endret prisen. Det har jeg sett skje på tilbudspriser flere ganger i det siste. Gratulerer med god pris, da. Lenke til kommentar
Claus Thorsen Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 De låter bra, lavt til middels volum. Det blir ikke høyt nok når du skrur av hovedanlegget 0300 og ikke vil plage naboer. overgangen blir en nedttur. Sønnen min et par logiT g933, ikke pent og pyntelig men full fest for sjelen Lenke til kommentar
iscariot Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 "På den høyre klokka finner vi en skyvebryter som fungerer som på-knapp og også kan brukes til å sette hodetelefonene i paringsmodus." Betyr dette at hodetelfonene ikke skrur seg av selv, men må skrues av mauellt om de ikke lengre er i bruk? Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå