Musty Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Hadde jeg vært ungkar med nerdehi hadde det nok blitt den, men frua må nesten akseptere den og Hvis du har fått henne til å akseptere 60" kan du jo bare fortelle henne at den du kjøper er 60", selv om den kanskje er 65"... Jeg kjenner en som har prøvd den taktikken, og det fungerte helt fint Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Hahaha. Jeg fikk så vidt godkjent 55, så da var planen å snike inn en 60". Så får vel være fornøyd med det Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Skal kjøpe TV, mer nøyaktig Samsung 55" eller 60" KS7005. Håper det kommer på bf Hadde jeg hatt DnB ville jeg handla i dag, med Expert rabatten. Jeg tenker å kjøpe den 55" KS7005, om den kommer på black friday vet jeg ikke. Håper det. TV'n jeg har nå er vel sånn 7-8 år gammel, funker greit men er 37" (Tror det er 720p) og vil gjerne opp til 55" ihvertfall. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Tver var noe av det du fant best dealer på i fjor på black friday. Kjøpte selv 75" da. Routere og endel annet var også veldig bra men alt av websider til store elektronikkbutikker knelte totalt ved midnatt i fjor. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Jeg har nettopp flyttet, og er i beit for en del hvitevarer. Pleier det å være bra tilbud på sånt på BF? Tidligere har jeg stort sett vært ute etter gutteleker. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Selger vel stort sett alle varer om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Jeg har nettopp flyttet, og er i beit for en del hvitevarer. Pleier det å være bra tilbud på sånt på BF? Tidligere har jeg stort sett vært ute etter gutteleker. 20% på alle hvitevarer i helga: http://www.elkjop.no/catalog/no_hvitevarer/hvitevarerEmail6552 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Da tar jeg turen dit. Tviler på at BF-tilbudene blir så rå at det er verdt to uker uten kjøleskap, vask og tørk. Takk for tipset. Endret 11. november 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Håper på tilbud på Asus router og en >12 ports switch. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Da tar jeg turen dit. Tviler på at BF-tilbudene blir så rå at det er verdt to uker uten kjøleskap, vask og tørk. Takk for tipset. Kjøleskap går fint an å kjøpe brukt. Verre med vaskemaskin, da du ikke vet om den er godt behandlet.(om den har stått i vater eller vært overfylt med klær under drift) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Da tar jeg turen dit. Tviler på at BF-tilbudene blir så rå at det er verdt to uker uten kjøleskap, vask og tørk. Takk for tipset. Whiteaway.no kjørte en del greie tilbud i fjor, og jeg sparte en del på en vaskemaskin. Men vet ikke om jeg ville gått to uker uten av den grunn. Spørs litt hvor mye undertøy du har. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Samsung 55" ks7005 er på tilbud hos komplett i helga til 10990,- (satt ned 2000). Tror dere den blir billigere på black friday, dere som har fulgt med litt tidligere år? Veldig usikker på om jeg skal ha is i magen eller slå til i dag. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Venter på 8-serien. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Samsung 55" ks7005 er på tilbud hos komplett i helga til 10990,- (satt ned 2000). Tror dere den blir billigere på black friday, dere som har fulgt med litt tidligere år? Veldig usikker på om jeg skal ha is i magen eller slå til i dag. Jeg hadde is i magen, var nære ved å klikke kjøp.. men venter til black friday og ser hva de har å tilby. Om ikke, akk da venter jeg neste år og da sikter jeg heller mot OLED HDR 4K. Vi får se. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Så vidt jeg husker så var det ikke særlig fokus på tv i fjor? En av de få gullbitene som ble nevnt var vell et par av de skikkelig dyre 60-75" til Samsung som var nedsatt en i fra 60K til 29K og en fra 100K-50K. Mulig det er noe jeg har glemt men. Kan bli spennende å se om det kommer noen OLED kupp i år. Flere av modellene har jo gått fint ned i pris siste ukene fra før. Det virker som black friday får mer fokus for hvert år som går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå