Gå til innhold

Forventninger for black friday?

Anbefalte innlegg

Vært mye fram og tilbake for meg ved av ny pc de siste dagene. Kommet fram til at jeg skal vente til black friday og kanskje få shavet noen tusen av sluttprisen.
Men aldri kjøpt eller fulgt priser på tinge på black friday. Noen som har noen erfaringer fra i fjor? Tenker sånn ca. % man kan forvente? 980 ned mot 300 feks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, 9xx serien er på vei ut så det kan muligens bli litt mer enn 5-10% på den. Generellt sett så tjener butikkene relativt lite på maskinvare og det er sjelden gode tilbud på nyere maskinvare.

Det er dog ganske bra tilbud på hovedkort og RAM innimellom så jeg "forventer" at det blir noen i år også.

Lenke til kommentar

Er jo grisebillig med 1440p 27".

Fra 3 lapper vil jeg si er billig (siden du hverken spesifiserer G eller A sync :p )

Noen du kan anbefale til den prisen?

Vet ikke om jeg hadde dratt den helt ned mot 3k :p

Men skulle jeg ha valgt ville det nok ha blitt en Dell U2715H som er på rundt 4500kr.

En skjerm varer mange år, så fordeler man prisen på antall år man forventer å bruke den er ikke prisen gale i det hele tatt i motsetning til f.eks GPU :)

Man går aldri for det billigste, ivertfall ikke på skjermer :)

Endret av xClaymanx
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg var i nøyaktig samme båt som TS for et år siden. Endte opp med å kjøpe ram, kabinett og SSD. Tror jeg fikk ca 15-20% avslag på hver vare. Altså ganske greie priser, men ikke noe du ikke kan få ved å følge med på Kompletts superweekend-tilbud.

Husker det generelt var frustrasjon i fjor. Komplett og andre kjeder hypet opp salget i forkant. Alle nettsidene kollapset klokken 12, til og med prisjakt.no. Når folk endelig kom inn på nettsidene ble de skuffet. Det var ikke creme de la creme som var nedsatt. De mest populære varene, slik som GTX 970 og Samsung 850 Evo, forsvant fra salget veldig fort.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...