AMD-guru #1 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) jeg satt for ca. en månedsiden og kikket på kunsten som hang på veggen min... 12gamle fine HK... det var da ganske mange.. jeg kunne jo ta dem ned og lage et kabinett av dem.. Dette må da være nytt.. *håper jeg har funnet på noe helt nytt og revlusjonerende *... planlegger å bruke en gassbrenner på svak varme for å smelte kantene sammen... hvis noen har en bedre ide..så kom med dem.. vil at det skal se så fint ut som mulig.. hva synes dere om ideen? Endret 27. november 2003 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 hehe.. tøft.. sleng ut non bilder a Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 (endret) hehe.. tøft.. sleng ut non bilder a heh.. når det er ferdig.. skal jobbe skikkelig med det i helgen... .. må bare skaffe noe plexi glas også først...(side vindu..heh) Endret 27. november 2003 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
felge Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 jaa vil se bilder .. høres ike så dumt ut dette nei .. go go go Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 hahaha ! hadde vært skikkelig morsomt en pc av BARE hardware Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Høres fett ut! Gleder meg til å se det ferdig resultatet! Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 sorry å måtte skuffe deg... det har nok blitt gjort før... http://forums.bit-tech.net/showthread.php?s=&threadid=45466 tror foresten ikke du klarer å smelte sammen hjørnene... i og med at kortene mest sanysnligvis er laget av glassfiberlaminat... du blir bare gasset ihjel før du brenner opp alt... altså.. det vil ikke sitte... Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Mem det var jo et babone my kulare vist du lage et sikelig miditower Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 sorry å måtte skuffe deg... det har nok blitt gjort før... http://forums.bit-tech.net/showthread.php?s=&threadid=45466 tror foresten ikke du klarer å smelte sammen hjørnene... i og med at kortene mest sanysnligvis er laget av glassfiberlaminat... du blir bare gasset ihjel før du brenner opp alt... altså.. det vil ikke sitte... jaha.. noen som vet en bedre måte å feste det på? en form for feste hengsler på insiden kanskje? eller en slags smelte lim... har ikke så lyst å lodde da dette er så synlig... btw...det var jo et lite kjeldelig barebone på den linken du viser til jeg skal ha et stort miditower:D Lenke til kommentar
v0id Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Kul idè. Burde jo gå an å mekke noen "hengsler", og bruke skruefestene i selve hk-et til å montere de sammen med ? Lenke til kommentar
ExcuZ Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 jeg har ikke noen linker, men jeg har sett miditower eller større laget på samme måten, men det er ikke mange av de i allefall, så stå på.. til festing av hkene, om du har en gammel type byggeesett kalt mekano, så er det ideelt til å biffe med, iogmed at det kun er jernskinner med skru huller i. skulle gjerne hatt litt av det, så hadde det vert easy å bygge egne kabinetter i hvasomhelst. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Knall bra hvis du får til dette! du kan jo også "stjele" ideen til han karen som det ble linka til; feste powerbryter til en gammel prosessor... Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 (endret) til festing av hkene, om du har en gammel type byggeesett kalt mekano, så er det ideelt til å biffe med, iogmed at det kun er jernskinner med skru huller i. skulle gjerne hatt litt av det, så hadde det vert easy å bygge egne kabinetter i hvasomhelst. har nok ikke det settet nei... men de har kanskje noen goe hengsler på clas ohlson..*løper ned i kjelleren og henter clas ohlson katalog..* Endret 28. november 2003 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Knall bra hvis du får til dette! du kan jo også "stjele" ideen til han karen som det ble linka til; feste powerbryter til en gammel prosessor... borre et hull i fronten og fyre i en av de skam kule bryterne jeg har sett på ELFA.se... Endret 28. november 2003 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 kan jo få det til å se ut som et modda cmos-batteri!! hvis det er de feete bryterne med lys i? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Kul ide, men syns ikkje det barebonekabinettet på det andre forumet blei så fint... Tviler på at det blir bedre om du gjør det samme Alt for masse rot... Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Kul ide, men syns ikkje det barebonekabinettet på det andre forumet blei så fint...Tviler på at det blir bedre om du gjør det samme Alt for masse rot... haha.. mulig alle har missforstått her.. men jeg vil ikke ha et rotete kabinett... derfor vil baksiden av hk'ene danne utsiden av kabinettet...(da blir det nesten litt stil rent ) ... er jo ikke fint med masse PCI slotter og rot på utsiden av kabinettet... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 hmm, finner ingen brytere på elfa.se .. bare den som er på framsiden.. kan du legge ut link til hvilken skam kul bryter du tenker på? Konge prosjekt du har gående da! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Ahh... trodde du skulle bruke "forsiden" av hk'ene... da var jo ideen min om prosessor-bryter helt på trynet... kom også på nå at du skulle ha plexi utapå, så da hadde det sett litt ille ut med en prosessor som lå på baksiden av et hk... Endret 28. november 2003 av Jibril2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå