Gå til innhold

jeg fikk en nydelig ide for en stund siden...

Anbefalte innlegg

jeg satt for ca. en månedsiden og kikket på kunsten som hang på veggen min... 12gamle fine HK... det var da ganske mange.. jeg kunne jo ta dem ned og lage et kabinett av dem.. Dette må da være nytt.. *håper jeg har funnet på noe helt nytt og revlusjonerende :p *... planlegger å bruke en gassbrenner på svak varme for å smelte kantene sammen... hvis noen har en bedre ide..så kom med dem.. vil at det skal se så fint ut som mulig..

hva synes dere om ideen?

Endret av AMD-guru #1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sorry å måtte skuffe deg... det har nok blitt gjort før... http://forums.bit-tech.net/showthread.php?s=&threadid=45466

tror foresten ikke du klarer å smelte sammen hjørnene... i og med at kortene mest sanysnligvis er laget av glassfiberlaminat... du blir bare gasset ihjel før du brenner opp alt... altså.. det vil ikke sitte... ;)

jaha.. noen som vet en bedre måte å feste det på? en form for feste hengsler på insiden kanskje? eller en slags smelte lim... har ikke så lyst å lodde da dette er så synlig...

btw...det var jo et lite kjeldelig barebone på den linken du viser til jeg skal ha et stort miditower:D

Lenke til kommentar

jeg har ikke noen linker, men jeg har sett miditower eller større laget på samme måten, men det er ikke mange av de i allefall, så stå på..

til festing av hkene, om du har en gammel type byggeesett kalt mekano, så er det ideelt til å biffe med, iogmed at det kun er jernskinner med skru huller i. skulle gjerne hatt litt av det, så hadde det vert easy å bygge egne kabinetter i hvasomhelst.

Lenke til kommentar
til festing av hkene, om du har en gammel type byggeesett kalt mekano, så er det ideelt til å biffe med, iogmed at det kun er jernskinner med skru huller i. skulle gjerne hatt litt av det, så hadde det vert easy å bygge egne kabinetter i hvasomhelst.

har nok ikke det settet nei... men de har kanskje noen goe hengsler på clas ohlson..*løper ned i kjelleren og henter clas ohlson katalog..*

Endret av AMD-guru #1
Lenke til kommentar
Knall bra hvis du får til dette! du kan jo også "stjele" ideen til han karen som det ble linka til; feste powerbryter til en gammel prosessor...

borre et hull i fronten og fyre i en av de skam kule bryterne jeg har sett på ELFA.se...

Endret av AMD-guru #1
Lenke til kommentar
Kul ide, men syns ikkje det barebonekabinettet på det andre forumet blei så fint...

Tviler på at det blir bedre om du gjør det samme :p

Alt for masse rot...

haha.. mulig alle har missforstått her.. men jeg vil ikke ha et rotete kabinett... derfor vil baksiden av hk'ene danne utsiden av kabinettet...(da blir det nesten litt stil rent ;) ) ... er jo ikke fint med masse PCI slotter og rot på utsiden av kabinettet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...