Roar F. Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Middagen er servert ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Modellen til venstre er kanskje en spesiell art for jeg oppfatter den som ferdig kokt. Jeg fanget mye kreps i mine gutte dager og da var den grålig svart mens den fikk rødfargen i gryta med kokende vann. Kanskje har du en spesiell mening med det, men for meg meg mangler det vel litt skarphet. En beskjæring oppe så det svarte hullet hadde forsvunnet tror jeg kunne være en fordel for det trekker litt oppmerksomhet. Scroll opp, dekk til og ta en titt. Roar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 15. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2016 Modellen til venstre er kanskje en spesiell art for jeg oppfatter den som ferdig kokt. Jeg fanget mye kreps i mine gutte dager og da var den grålig svart mens den fikk rødfargen i gryta med kokende vann. Kanskje har du en spesiell mening med det, men for meg meg mangler det vel litt skarphet. En beskjæring oppe så det svarte hullet hadde forsvunnet tror jeg kunne være en fordel for det trekker litt oppmerksomhet. Scroll opp, dekk til og ta en titt. Roar Enig i at skarpheten kunne vært bedre. Det er ikke så godt lys i et akvarium som man skulle tro, så selv om kameraet står på stativ er det ikke gitt at motivet er rolig. Hullet i trestokken tok jeg med fordi jeg synes det ble penere. Forøvrig er dette ferskvannsreker, og de er røde uten å være kokt. Den er ca 2.5 cm lang. Kjørte en del eksponeringer med 1.8 i blender, men på dette korte holdet blir skarpsonen bare noen millimeter dyp. Noen form for ekstra lys hadde nok vært å foretrekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg